×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
از هر همکاری و طرحی که منجر به افزایش شفافیت و صیانت از حقوق مردم شود؛ استقبال می‌کنیم

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با استقبال از تصویب طرح “تحقیق و تفحص از شستا و سازمان تأمین‌اجتماعی”، گفت: ورود دستگاه‌های نظارتی از جمله مجلس شورای اسلامی و تحقیق تفحص، در راستای راهبرد شفافیت و فسادستیزی در سازمان است و ما این طرح را کمک به سازمان برای مقابله با فساد می‌دانیم. از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بابت تصویب این موضوع تشکر و از هر طرح و اقدامی که منجر به افزایش شفافیت و صیانت از حقوق مردم شود، استقبال می‌کنیم.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی در حاشیه نشست سراسری شوراهای اقامه نماز سازمان تأمین‌اجتماعی، با اشاره به اینکه نماز، مانع فحشا و منکر است؛ گفت: در میان منکرات، شاید هیچ منکری بالاتر از تضییع حقوق مردم نباشد. بر همین اساس سازمان تأمین‌اجتماعی به عنوان سازمانی که متعلق به خانواده بزرگ و ۴۵ میلیون نفره تأمین‌اجتماعی است؛ باید نسبت به صیانت از حقوق ذی‌نفعان خود، بالاترین میزان حساسیت را داشته باشد.

وی ضمن تأکید بر ضرورت ارتقای سطح شفافیت و حساسیت نسبت به فساد گفت: تحقق عدالت، ارتقای اعتماد و ایجاد تحول از اولویت‌های سازمان است. ورود دستگاه‌های نظارتی از جمله مجلس شورای اسلامی و تحقیق و تفحص در راستای راهبرد شفافیت و فسادستیزی در سازمان است و ما این طرح را کمک به سازمان برای مقابله با فساد می‌دانیم و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بابت تصویب این موضوع تشکر و از هر طرح و اقدامی که منجر به افزایش شفافیت و صیانت از حقوق مردم شود، استقبال می‌کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.