×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

آیت الله العظمی سبحانی با بیان اینکه ما از نظر منبر بسیار فقیر هستیم، عنوان کرد: در فقه، اصول، کلام و فلسفه در حوزه نسبتا کار خوبى شده است؛ اما در رابطه با منبر کمتر کار شده است.

به گزارش کیوسک خبر، آیت الله العظمی سبحانی تأکید کرد که امروز مهم ترین مساله ای که می تواند جلوی فساد را بگیرد، منبر جامع و مفید است.

آیت الله سبحانی در دیدار با حاج محمود لولاچیان بیان کرد: به آقایان تذکر دهید که بخشی از این نخبگان را برای مبلغ جامع الاطراف تربیت کنند تا «فلسفی وار»، «راشدوار» و آقای «وحید وار» به منبر بروند.

آیت الله سبحانی با بیان اینکه ما از نظر منبر بسیار فقیر هستیم، عنوان کرد: در فقه، اصول، کلام و فلسفه در حوزه نسبتا کار خوبى شده است؛ اما در رابطه با منبر کمتر کار شده است.

آیت الله سبحانی به ذکر خاطره ای پرداخت و گفت: از بستگان آقای انصاری گفت که من در مکانی در تهران منبر می رفتم، مرحوم طیب گفت که ساعت ۱۱ به میدان بیایید و برای ما به منبر بروید، گفتم ساعت ۱۱ زمان منبر نیست، گفت که اگر نیایید شما را با منبر می بریم! گفت ما قبول کردیم و جمعیت زیادی در منبر بود و بهترین منبر ما منبر میدانی بود و موثر واقع شد.

آیت الله سبحانی عنوان کرد: آقای کافی زبان مردم را می دانست و هر کجا می رفت اثرگذار بود. مهدیه و مسجد می ساخت و جوانان را جذب می کرد.

آیت الله سبحانی تأکید کرد که امروز مهم ترین مساله ای که می تواند جلوی فساد را بگیرد، منبر جامع و مفید است.

در این دیدار لولاچیان نیز عنوان کرد: امروز مساجد ما از ائمه جماعت که منبر بروند و محراب را اداره کنند، خالی شده است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.