×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
از صادرکنندگان نمونه سال ۱۴۰۰ تقدیر می‌شود

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پاکسان نیوز: معاون توسعه صادرات کالا و خدمات و دبیر ستاد انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی کشور از برگزاری مراسم معرفی صادرکنندگان نمونه ملی ۱۴۰۰ خبرداد.

در این مراسم از صادرکنندگان نمونه و ممتاز کشور که توانسته اند مهمترین شاخص‌های انتخاب در هر گروه، از جمله آمار صادرات و رشد بالا، تنوع بازارهای هدف صادراتی، برند و کیفیت کالای صادراتی، سطح فناوری و ارزش افزوده محصولات صادراتی و مهارت‌های فنی و تخصصی بنگاه‌های صادراتی در حوزه بازاریابی و صادرات را کسب کنند تقدیر خواهد شد.

در سال جاری بیش از هفتاد گروه کالایی و خدماتی در زیر مجموعه‌های کشاورزی و صنایع غذایی، محصولات صنعتی، معدنی، خدمات فنی و مهندسی، فناوری اطلاعات و ارتباطات و ….. به رقابت پرداخته که در نهایت با توجه به تعداد متقاضیان و عملکرد صادراتی سال ۱۳۹۹ در گروه‌ها، صادرکنندگان نمونه ملی معرفی می‌شوند.

در این مراسم از صادرکنندگانی که در چند سال متوالی عنوان صادرکننده نمونه را کسب کرده‌اند به صورت ویژه تقدیر می‌شود.

همچنین با هدف حمایت از توانمندسازی بنگاه‌های کوچک و متوسط کشور، با تصویب کارگروه انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی یک صادرکننده نمونه ملی از بین صنایع کوچک (با اشتغال کمتر از پنجاه نفر) انتخاب و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

خبرنگار: نداسادات بنی کمالی