×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
از راه اندازی خط جدید تولید تا دستور پرداخت سریع بدهی کشاورزان

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران، دکتر محمد شیخان مدیر عامل شرکت دخانیات ایران به منظور بررسی عملکرد ۹ ماهه مجتمع های تولیدی این شرکت با مدیران مجتمع های تولیدی استانهای آذربایجان غربی، کردستان، تهران، مازندران، اصفهان، گلستان و گیلان دیدار و گفتگو کرد.

وی در این جلسه صمیمی درد دلهای مدیران مجتمع های تولید را شنید و برای رفع مشکلات این مجتمع ها راهکارهایی ارائه کرد.

تولید بیشتر با نگاه به بازارهای منطقه ای و جهانی با هدف افزایش صادرات، بهره برداری از ظرفیت های موجود مجتمع ها، توجه به وضعیت رفاهی و معیشتی کارکنان، صرفه جویی در هزینه ها و تلاش برای عبور از زیاندهی و رسیدن به سوددهی از جمله موضوعات مطرح در این جلسه بود.

دکترمحمد شیخان پس از ارائه گزارش کیوان گنجعلی مدیر مجتمع شرکت دخانیات کردستان گفت: اشتغال در کردستان برای ما مهم است. باید به مردم غیور، انقلابی و مبارز کردستان خدمت کرد و با ایجاد اشتغال در جهت رفع محرومیت و ایجاد شور و نشاط در منطقه همت گماشت.

وی بر پرداخت سریع پول توتون و تنباکوکاران کردستانی تاکید کرد و اظهار داشت: پرداخت حق الزحمه کشاورزان برکت زاست و باید پول کشاورزان در اسرع وقت پرداخت شود.

مدیر عامل شرکت دخانیات ایران همچنین بر جذب نیروی متخصص، تحصیلکرده و بومی برای شرکت دخانیات کردستان تاکید کرد و اظهار داشت: باید با رفع مشکل نیروی انسانی و بهره برداری از ظرفیت های موجود مجتمع تولیدی دخانیات کردستان در مدت زمان معینن به ظرفیت تولید گذشته خود یعنی تولید ۲ هزار تن در سال برگردد.

شیخان در همین زمینه دستور راه اندازی خط تولیدی جدید برای این مجتمع را صادر کرد و از مدیران شرکت دخانیات خواست تا با انتقال خط تولید جدید به کردستان نسبت به ایجاد اشتغال در این منطقه توجه ویژه داشته باشند.