×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
از حضور هیات‌های تجاری تا افزایش صادرات

با هدف توسعه روابط و افزایش مشتریان صادراتی، طی روزهای اخیر شرکت پاکسان میزبان نشست های مجازی و حضوری متعددی با هیات های تجاری، شرکت های تولیدی و گروه های سرمایه گذاری بود.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت پاکسان، با توجه به ظرقیت‌های شرکت پاکسان در بخش صادرات و تجارت خارجی با بیش از ۲۵ کشور، بهبود فرایندهای صادرات محصولات در این مجموعه در اولویت سیاست های بازاریابی و توسعه فروش این شرکت قرار گرفته است.

برهمین اساس در هفته ای که گذشت، شرکت پاکسان میزبان نشست های مجازی و حضوری متعددی با هیات های تجاری، شرکت های تولیدی و گروه های سرمایه گذاری از کشورهای ایتالیا، کنیا، افغانستان، تاجیکستان، لبنان و ترکیه بود.

دراین راستا، یوواچف ویاچسلاو معاون توسعه و نادژدا زاخاژوا مدیر اجرایی شورای تجاری روسیه و ایران از شرکت پاکسان بازدید و ضمن دیدار با سرپرست این شرکت در زمینه همکاری های دوجانبه در حوزه تولید و فروش محصولات شوینده و بهداشتی گفت وگو کردند.

لازم به ذکر است، بر اساس گزارش واحد بازاریابی و فروش خارجی شرکت پاکسان، میزان فروش روزانه و ارسال محصولات در هفته اخیر شتاب قابل توجهی به خود گرفت و تنها طی روزهای اخیر حجم قابل توجهی از محصولات تولیدی این شرکت با برندهای برف، پوش، ارکید، گلنار، پراید و سردا به مقصد کشورهای ترکمنستان، عراق، افغانستان، آذربایجان، ارمنستان و پاکستان صادر شد.

خبرنگار: نداسادات بنی کمالی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.