×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
از توسعه مستمر محصول تا بهبود کیفیت ارائه خدمات

کیوسک خبر ـ به گواه فعالان بازار، شرکت بیمه کارآفرین همواره در ارائه محصولات جدید در صنعت بیمه نوآور بوده است. محصول عمر و سرمایه گذاری در سال ۱۳۸۳ برای اولین بار در این شرکت ارائه شد که سرآغازی برای توسعه جدی بیمه های زندگی در کشور محسوب می شود و نیز با ارائه محصول عمر اندوخته دار امید در سال ۱۳۹۷ که دستاورد تازه ای در محتوی و شکل پوشش امراض خاص و نیز پوشش ازکارافتادگی برای بازار کشور به ارمغان داشت .
به گزارش بانکداری ایرانی ، بیمه کارآفرین یکی از شرکت های پرتلاش در زمینه بیمه های زندگی است که از بدو تشکیل، در این حوزه سرمایه گذاری زیادی داشته است که در نتیجه این اقدامات طی ۱۸ سال گذشته، خوشبختانه در حال حاضر از بدنه کارشناسی متخصص و شبکه فروش حرفه ای برخوردار است.
پریا فدائی، مدیر فنی در بیمه های زندگی با بیان مطالب فوق و با اشاره به نقش مستقیم مشتریان در سیاست‌های شرکت به خبرنگار بانکداری ایرانی گفت: در حقیقت مشتری مهمترین ذینفع و سرمایه ارزش آفرین ماست. بر اساس همین دیدگاه، شایسته است که در زمان تحقق تعهد، در اسرع وقت و به کمال، به تعهدات خود عمل کنیم و این در سایه تیم اجرایی خوبی است که درک درستی از مفاهیم کارشناسی و رفتار حرفه ای با مشتریان دارند.
در شرکت بیمه کارآفرین همه برنامه ریزی ها و ظرفیت سازی ها حول این هدف تعریف شده است که همواره در کنار مشتری باشیم و آنان را پشتیبانی کنیم.

سعی براین است تا حد امکان در مواردی که که حضور فیزیکی مشتریان ضرورت نداشته باشد از طریق ابزارهای غیرحضوری به ارائه خدمات پرداخته شود تا سطح رضایت مشتریان را همواره ارتقاء ببخشیم. این شرکت در حال حاضر برای توسعه خدمات تحت زیر ساخت های الکترونیکی برنامه ریزی بلند مدت دارد و رسیدگی به پرونده خسارت مشتریان ظرف مدت ۲۰ روز را هدف گذاری کرده است.
لازم به ذکر است که در ماه گذشته شرکت بیمه کارافرین یک فقره خسارت یک میلیارد تومانی و همچنین یک فقره دیگر خسارت پانصد میلیون تومانی هر دو در قالب پوشش امراض خاص، برای تحقق خطر سکته قلبی پرداخت کرده که طبق نظر تعدادی از کارگزاران حرفه ای همکار با شرکت، این اتفاق در صنعت بیمه نادر و رویکرد جدید محسوب می گردد .
فدائی، مدیر فنی در بیمه های زندگی در پایان افزود: سود مشارکت بیمه کارافرین در سال ۱۳۹۹ برای اولین بار معادل ۳۱ درصد محقق شده است، امیدواریم این روند رو به رشد در بازده سرمایه گذاری ها را کماکان در سال های آتی هم شاهد باشیم .