×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
از بین بردن بوهای نامطبوع و ذرات آلاینده هوا در خانه با دستگاه تصفیه هوای LG Puricare

با بستن در و پنجره‌های خانه می‌توانیم از ورود هوای آلوده، بوی دود و بسیاری از میکروارگانیزم‌های مضر موجود در هوا به خانه پیشگیری کنیم. اما برخی از ذرات مثل بوهای حاصل از آشپزی یا بوی مواد شوینده در فضای داخل خانه، تولید می‌شوند و با بستن در و پنجره نمی‌توان از شر آن‌ها خلاص شد. اما این مشکل هم یک راهکار بسیار ساده دارد: دستگاه‌های تصفیه هوای PuriCare LG.

به لطف دستگاه LG PuriCare شما نه تنها می‌توانید هوای پاکیزه و تمیز تنفس کنید، بلکه مطمئن خواهید بود که تمامی بوهای نامطبوع خانه نیز از بین می‌روند.

بدون شک بوی غذای در حال پخت، بوی نامطبوعی نیست اما خیلی از ما دوست نداریم عطر غذاهایی مثل قرمه‌سبزی که بسیار ماندگار هستند تا چند روز بعد از پختن و خوردن این غذا همچنان در خانه به مشام برسد. یا مثلاً پس از استفاده از مایع سفیدکننده برای تمیز کردن وسایل و سطوح مختلف، ترجیح می‌دهیم هر چه سریع‌تر بوی تند این ماده‌ی شیمیایی از بین برود. برای این منظور، ساده‌ترین کار استفاده از دستگاه‌های تصفیه‌ی هواست.

PuriCare LG با داشتن گواهی استاندارد نه تنها به پاکسازی هوا، بو و دود می‌پردازد، بلکه طوری طراحی شده که کمک حال افراد دارای حساسیت‌ و ناراحتی تنفسی (آسم) نیز باشد. این وسیله‌ی شیک و کاربردی در تمام ۳۶۵ روز سال با جذب آلودگی‌ها، آلرژن‌ها (مواد حساسیت‌زا) و ذرات معلق، هوایی پاک و تازه منتشر می‌کند. همچنین این دستگاه تصفیه هوا توانایی کاهش ۹۰ درصدی گرد و غبار هوا را نیز دارد که یک مزیت بسیار عالی به‌شمار می‌آید.

متخصصان شرکت ال‌جی در زمان طراحی و تولید این محصول به فکر راحتی هر چه بیشتر مصرف‌کننده‌ها بوده‌اند و بر همین اساس نیز این دستگاه با ویژگی‌های منحصربه‌فرد روانه‌ی بازار شده است. از جمله باید به سیستم تقویت‌کننده‌ی (بوستر) قدرت پاکسازی آن اشاره کنیم که باعث می‌شود تا دستگاه توانایی پاکسازی هوا در تمام جهات اتاق(۳۶۰ درجه) را داشته باشد. یعنی شما اگر PuriCare ال‌جی را در یک گوشه از اتاق نشمین قرار دهید، خیالتان راحت خواهد بود که هوای چهارگوشه‌ی اتاق توان فرار از فیلترهای این دستگاه را ندارند. چون بوستری که برای آن در نظر گرفته شده این اطمینان را می‌دهد که هوای پاک به همه‌ی جای اتاق می‌رسد.

این بوستر همچنین زمان پاکسازی فضا را نیز کاهش می‌دهد. به طوری که با کاهش ۲۴ درصدی زمان، PuriCare LG می‌تواند در عرض ۱۶ دقیقه و ۳۰ ثانیه هوا تا فاصله‌ی ۷٫۵ متری را پاکسازی کند. این فاصله نشان می‌دهد که هیچ‌گونه ذره‌ی آلودگی یا بو و دود از سنسورهای این محصول در امان نیستند و همه‌ی آن‌ها در دام فیلترها گرفتار خواهند شد.

PuriCare یک سیستم فیلتراسیون ۶ مرحله‌ای دارد که به شرح زیر وظایف خود را انجام می‌دهد:

  • در قدم اول به فیلتر کردن گرد و غبار می‌پردازد.
  • ذرات بسیار ریزتر گرد و غبار در مرحله‌ی دوم فیلتراسیون گرفتار می‌شوند.
  • در سومین مرحله، تمامی آلرژن‌ها و مواد حساسیت‌زا به دام می‌افتند.
  • پس از آن‌ها نوبت فیلتر شدن بو است.
  • در پنجمین مرحله، دود از بین می‌رود.
  • در آخرین مرحله از فیلتراسیون نیز PuriCare LG تمامی مواد شیمیایی و ذراتی که حتی در هوا تولید می‌شوند را از بین می‌برد.

دستگاه PuriCare LG نه تنها باعث از بین رفتن ذرات بو می‌شود، بلکه بسیار هم هوشمندانه عمل می‌کند. به این صورت که سنسور PM1.0 و سنسور گاز دستگاه دارای بازه‌ی رنگی سبز تا قرمز هستند تا با تغییر رنگ به شما بگویند آلودگی در هوا وجود دارد یا خیر. به طور مثال، سنسور سبز رنگ به معنی هوای پاک است و اگر سنسورها قرمز شوند یعنی هوای داخل اتاق مملو از آلودگی و میکروارگانیزم است.

از دیگر قابلیت‌های جذابی که ال‌جی برای این محصول خود نیز در نظر گرفته، تکنولوژی ThinQ است. به این معنی که شما در آسان‌تر حالت ممکن می‌توانید از دستگاه PuriCare LG خود استفاده کنید به طوری که حتی مهم نیست خانه باشید یا خیر. چون با کمک اپلیکیشن ThinQ حتی وقتی سرکار، بیرون، در باشگاه، پارک یا هر جایی که هستید هم می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن به پاکسازی هوای خانه بپردازید. می‌توانید قبل از رسیدن به خانه، با موبایل خود از طریق اینترنت PuriCare را روشن کنید تا به محض ورود به خانه با هوایی تازه و مطبوع مواجه شوید.

ال‌جی همیشه در تلاش برای ساخت یک زندگی آسان، مدرن و پیشرفته برای کاربران محصولات خود است و این بار نیز با PuriCare این را به اثبات رسانده است. این محصول نه تنها هوا را پاکسازی می‌کند، بلکه به صورت هوشمندانه و با قدرت بسیار زیادِ هوای اطراف خود تا فاصله‌ی ۷٫۵ متری را پاکسازی و تصفیه می‌کند؛ و هیچ ردی از هیچ بویی در خانه به جا نمی‌گذارد.

# # #

شرکت راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس

شرکت راهکار‌های تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی یکی از رهبران جهانی در زمینه لوازم خانگی، راهکارهای خانه هوشمند، سیستم‌های تهویه مطبوع و همچنین محصولات آینده‌نگرانه با قابلیت‌های نسل جدید هوش مصنوعی است. این شرکت با فناوری‌های پیشرو در صنعت، در حال ایجاد راهکارهای جامعی است و به ایجاد زندگی بهتر و سالم‌تر برای مصرف‌کنندگان با طراحی و توسعه متفکرانه لوازم آشپزخانه، وسایل زندگی و محصولات راهکارهای تهویه مطبوع و تصفیه هوا متعهد است. مجموعه این محصولات باعث راحتی بیشتر، عملکرد عالی، کارآیی موثر و مزایای سلامتی جذابی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ال‌جی، به www.LGnewsroom.com مراجعه کنید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.