×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بازدید ادواری مدیران ارشد شرکت توسعه صنایع بهشهر و ارزیابی عملکرد مدیریتی شرکت پاکسان انجام شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت پاکسان، نشست اعضای هیئت مدیره و برخی از مدیران ارشد شرکت توسعه صنایع بهشهر با مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت پاکسان با موضوع بررسی و ارزیابی عملکرد این شرکت متناسب با سنجه های راهبردی و مالی در سالن کنفرانس این مجموعه برگزار شد.

شهریار محمدی راد مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت پاکسان ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه پس از ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات صورت گرفته و اقدامات پیش روی شرکت افزود: در بدو ورود به شرکت با شرایط سختی مواجه بودیم اما با تلاش و هم افزایی همکاران در بخش های مختلف توانستیم ضمن بهبود شرایط در مسیر پیشرفت و توسعه قرار بگیریم و با اطمینان می توان گفت در پایان سال مالی وضعیت شرکت به مراتب بهبود یافته و به نقطه مطلوبی دست خواهیم یافت.

در ادامه دکترمحمدی عضو موظف هیئت مدیره و معاون امور شرکت ها و مجامع شرکت توسعه صنایع بهشهر با قدردانی از اقدامات صورت گرفته و ایجاد تحولات محسوس در مجموعه پاکسان بر حمایت کامل این شرکت از برنامه ها و طرح های پاکسان تاکید نمود و افزود: این شرکت در قامت هلدینگ در تمامی حوزه ها آماده پیگیری مسائل به منظور رفع موانع تولید و سهولت در امر تولید می باشد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت فروش سازمان یافته و پایدار در مجموعه ها گفت: انتظار این است که شرکت ها با تعریف سازوکاری مناسب در جهت ارتقای سازمان فروش و مشارکت فعالانه در امر توزیع محصولات اقدام نمایند. چرا که در شرایط کنونی فروش پایدار است که موجب حفظ تعادل و حرکت رو به رشد سازمان ها است.

در بخش دیگری از این جلسه دکتر وکیل پور عضو موظف هیئت مدیره و معاون برنامه ریزی و توسعه نیز با ابراز رضایت از روند مثبت مجموعه پاکسان بر ضرورت ارزیابی ها بر اساس سنجه های مختلف راهبردی به منظور کنترل مسیر حرکت شرکت ها تاکید نمود و گفت: بازدیدهای دوره ای و فصلی از شرکت های تابعه به منظور شناختی دقیق و فنی تر موضوعات در دستور کار قرار دارد و خروجی این بازدیدها و نشست ها در جلسات هیئت مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر مطرح و نتایج پیگیری ها به اطلاع مدیران شرکت ها خواهد رسید.

معاون برنامه ریزی شرکت توسعه صنایع بهشهر چشم انداز و افق شرکت پاکسان را بسیار روشن عنوان نمود و افزود: حضور فردی متخصص و متعهد در راس شرکت پاکسان منشا تغییرات مثبت بسیاری شده است که همین تحولات باعث تغییر در روند حرکت شرکت و خروج از زیان و سوددهی شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.