×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ارتباطات و خطوط تلفنی پالایشگاه نفت تهران برقرار شد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، حبیب‌اله پرچ اعلام کرد که کارکنان شرکت خطوط لوله و مخابرات با تلاش خود ارتباطات و خطوط تلفنی پالایشگاه نفت تهران را پس از خاموش کردن کامل آتش مخازن و ازسرگیری تولید این مجموعه پالایشی، برقرار کردند.
وی افزود: از زمان اعلام خرابی شبکه کابل‌های داخلی بلافاصله همکاران ما وارد عمل شدند و در کمتر از پنج ساعت تلاش بی‌وقفه در شرایط طاقت‌فرسا همزمان با عملیات اطفای حریق، خرابی‌ها را رفع و ارتباط را برقرار کردند.
رئیس نگهداری و تعمیرات مراکز و شبکه‌های تلفن ری و شهرستان‌ها در این حادثه ارتباط مخابراتی ۳ اتاق کنترل شماره ۲،۳ و ج جنوبی قطع شد، همچنین کابل‌های مخابراتی، ابزاردقیق و پیجینگ آسیب دید که برای اینکار لوله پلی‌اتیلن به طول ۳۰ متر قرار داده شد سپس کابل از داخل لوله رد و دو طرف کابل مفصل شد.
پرچ ادامه داد: از سوی دیگر در شرق پالایشگاه که مخزن اصلی آتش گرفته قرار داشت، ارتباط مخابراتی قطع شده بود که برای ترمیم آن نیز از لوله روکار فلزی استفاده شد.
وی تاکید کرد: سرانجام در ساعت ۶ عصر پنجشنبه (۱۳ خردادماه) با کمک امور طراحی و اجرای توسعه شبکه‌های تلفن، ارتباطات پالایشگاه برقرار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.