×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

ارائه نقشه راه ال‌جی و معرفی سری محصولات جدید ۲۰۲۳ با شعار “Life’s Good” در کنفرانس خبری نمایشگاه CES 2023

کیوسک خبر ـ ال‌جی الکترونیکس (LG) امروز اعلام کرد قصد دارد به صورت حضوری در نمایشگاه CES شرکت کرده و علاوه بر برپایی یک غرفه فیزیکی، کنفرانس مطبوعاتی LG World Premiere خود را نیز در ماه ژانویه در لاس‌وگاس برگزار کند. این کنفرانس خبری با تم “Life’s Good” در ساعت (PST)8:00 روز ۴ ژانویه در مرکز انجمن خلیج  Mandalay برگزار خواهد شد.

برای آغاز مراسم، مدیرعامل ال­جی، آقای ویلیام چو در خصوص چشم‌انداز خود از  آینده ال‌جی برای سال ۲۰۳۰ به بعد سخنرانی خواهد کرد. مدیرعامل Cho خلاصه‌ای از فن‌آوری‌های این شرکت برای ایجاد یک زندگی بهتر، چالش‌های جدید ال‌جی برای توسعه تجربه‌های کاربری و تعهد پیوسته این شرکت برای محافظت از محیط­زیست و مشارکت ال‌جی در ایجاد جامعه‌ای فراگیرتر را ارائه خواهد کرد.

ال‌جی همچنین از جدیدترین محصولات نوآورانه خود و راه‌کارهای سبک زندگی هوشمند این شرکت برای ارائه ارزش و تجربه‌های کاربری منحصربه‌فرد رونمایی خواهد کرد. تلویزیون OLED ال‌جی نیز در جشن ده سالگی خود یک گام به جلو برداشته و ارائه پارادایم جدید لوازم خانگی در تولید ارزش‌ افزوده‌ حتی پس از خرید، بخشی از تازه‌های ال‌جی در نمایشگاه CES 2023 می­باشد.     

کنفرانس مطبوعاتی از طریق وبسایت (www.LG.com/CES2023) و صفحه بلاگ ال‌جی https://lgblog.ir)/( به صورت زنده پخش خواهد شد. بازدیدکنندگان آنلاین می‌توانند جدیدترین راه‌کارهای سبک زندگی ال‌جی که در نمایشگاه CES 2023  رونمایی شده را نیز در این آدرس‌ها‌  مشاهده کنند. 

# # #

شرکت ال‌جی الکترونیکس

ال‌جی الکترونیکس یک مبتکر جهانی در زمینه تکنولوژی و لوازم الکترونیکی مصرفی است که تقریبا در تمام کشورهای جهان حضور داشته و بیش از ۷۵۰۰۰ نیروی کار بین‌المللی دارد. چهار شرکت زیرمجموعه ال‌جی (راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی، سرگرمی‌های خانگی، راهکارهای تجهیزات اتومبیل و راهکارهای تجاری) درمجموع طی سال ۲۰۲۰ فروشی بالغ بر ۵۶ میلیارد دلار را ممکن ساخته‌اند. ال‌جی یکی از تولید‌کنندگان پیشگام محصولات خانگی و تجاری است که دامنه وسیعی از محصولات همچون تلویزیون‌ها، لوازم‌خانگی، راهکارهای تهویه مطبوع، مانیتورها، ربات‌های سرویس‌دهنده، تجهیزات اتومبیل، برند اعلای LG SIGNATURE و برند هوشمند LG ThinQ را عرضه می‌کند که نام‌های آشنایی در سراسر جهان هستند. برای دریافت آخرین اخبار به www.LGnewsroom.com مراجعه نمایید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.