×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

شرکت دخانیات ایران با حضور ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2024)، بخشی از توانمندی‌های صادراتی خود را به نمایش گذاشته است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران، ششمن نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2024) از روز شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه، با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز شد.

شرکت دخانیات ایران به عنوان یکی ازقدیمی‌ترین شرکت‌های دخانی در خاورمیانه که از سال ۱۳۰۷ در حال فعالیت است نیز در راستای رویکرد جدید خود مبنی بر افزایش سهم خود در بازارهای خارجی و به منظور ارائه تصویری جدید از تولید ایرانی، با حضور در این نمایشگاه، بخشی از توانمندی‌های صادراتی خود را در معرض دید بازدید‌کننندگان به ویژه مهمانان خارجی این نمایشگاه قرار داده است.

در اولین روز این نمایشگاه، غرفه شرکت دخانیات میزبان هیئتی از کشور زیمبابوه بود و گزارشی از محصولات به نمایش‌ درآمده به مهمانان ارائه شد.

تعدادی از تجار لبنانی و ارمنستانی نیز در غرفه این شرکت حضور یافته، سؤالاتی درباره نحوه همکاری و خرید محصول از این شرکت باسابقه و بزرگ مطرح و پاسخ‌هایی دریافت کردند.

یادآور می‌شود ششمن نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2024) تا روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه، از ساعت ۹ تا ۱۶در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست و غرفه شرکت دخانیات ایران در سالن ۱۱ – ۱۰ شماره ۱۰۲۸، آماده میزبانی از بازدیدکنندگان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.