×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه اندازی بیمه خاص صنعت شیلات با همکاری بیمه تعاون خبر داد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، مهدی مسکنی، معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ارائه طرحی در خصوص ساماندهی تشکل‌های صیادی در قالب بیمه خاص صنعت شیلات با همکاری بیمه تعاون سخن گفت.
«مهدی مسکنی» در نشست هم‌اندیشی مشترک معاونت امور تعاون با مدیرعامل و همکاران سازمان شیلات ایران که با حضور اتحادیه‌های صید و صیادی و آبزی‌پروری کشور برگزار شد، همچنین اظهار داشت: در بخش تعاون ۲۲ اتحادیه صیادی و پرورش ماهی و میگو، ۵۰۶ تعاونی صیادی و شیلات، یک‌هزار و ۲۵۷ تعاونی پرورش و تکثیر ماهی و ۵۳۶ تعاونی پرورش و تکثیر میگو به فعالیت صیادی و آبزی‌پروری مشغول هستند.
وی با اشاره به وضعیت اشتغال تعاونی‌های فعال صیادی و آبزی‌پروری گفت: ۲۶۱ نفر در اتحادیه صیادی و پرورش ماهی و میگو، ۱۲ هزار و ۲۸۰ نفر در حوزه صیادی و شیلات، ۱۰ هزار و ۳۹۳ نفر در زمینه پرورش و تکثیر ماهی و ۴ هزار و ۴۵۵ نفر به پرورش و تکثیر میگو اشتغال دارند.
مسکنی بر احصای مسائل و مشکلات و ارائه راهکارهای توسعه و گسترش تولیدات محصولات شیلاتی کشور تأکید و اضافه کرد: قرار گرفتن شغل صیادی در فهرست مشاغل سخت و زیان‌آور و افزایش بیمه ملوانی از ۵ نفر به ۸ نفر از سازمان تأمین اجتماعی پیگیری و مکاتبه می‌شود.
منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.