×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ادامه رهبری نوآوری‌های مسئولانه توسط ال‌جی با اخذ گواهی سیستم مدیریت هوش مصنوعی

ال‌جی یک سیستم مدیریت جامع و اخلاق‌مدار را برای لوازم‌خانگی مجهز به هوش مصنوعی خود پایه‌گذاری کرد.

ال‌جی الکترونیکس (LG) اخیراً با دریافت گواهی  ISO/IEC 4200 سیستم مدیریت هوش مصنوعی (AIMS) از اتحادیه استانداردهای کره جنوبی (KSA)۱ به نقطه عطف قابل‌توجهی دست‌یافت. این گواهی تعهد ال‌جی به اولویت‌ قراردادن امنیت اطلاعات و به‌کارگیری شیوه‌های مسئولانه مدیریت هوش مصنوعی در کل چرخه عمر لوازم‌خانگی مجهز به هوش مصنوعی این شرکت را نشان می‌دهد.

ISO/IEC 42001 یک استاندارد معتبر و شناخته شده جهانی است که به طور مشترک توسط سازمان استانداردهای بین‌المللی (ISO) و کمیسیون بین‌المللی الکتروتکنیک (IEC) تبیین شده و الزامات ضروری برای مدیریت و اداره فناوری‌های هوش مصنوعی را تعیین می‌کند.۲ گواهی AIMS با تأیید ایجاد یک سیستم مدیریت هوش مصنوعی همراه با بهبود و نگهداری مستمر آن، رویکرد اخلاقی و مسئولانه این شرکت نسبت به توسعه و استفاده از راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را نشان می‌دهد.

معیارهای ارزیابی دقیق ISO/IEC 42001 جنبه‌های مختلفی را پوشش می‌دهند که تدوین خط‌مشی هوش مصنوعی، ارزیابی ریسک، مدیریت ریسک، پیروی از اصول اخلاقی، پاسخگویی نظارتی و شفافیت در فرایندهای مدیریت هوش مصنوعی را در بر می‌گیرند.

کسب گواهینامه  AIMS بر تلاش‌های سیستماتیک در حال اجرای ال‌جی برای کنترلی دقیق، در خصوص بروز مشکلات احتمالی مرتبط با خدمات و محصولات هوش مصنوعی این شرکت شامل امنیت، عدالت، شفافیت و پاسخگویی صحه می‌گذارد. ال‌جی قصد دارد با استفاده از این گواهی‌نامه اطمینان مشتریان را جلب و بهبود بخشیده و قدرت رقابت‌پذیری خود را افزایش دهد.

در سال گذشته ال‌جی با دریافت) Deep Learning AI Verification تأییدیه یادگیری عمیق هوش مصنوعی) اعطا شده توسط شرکت مستقل علوم ایمنی UL برای محصول لباسشویی و خشک‌کن ال‌جی، خود را به‌عنوان اولین شرکت تولیدکننده لوازم‌خانگی که موفق به دریافت این تأییدیه شده است متمایز نمود. به‌علاوه، ال‌جی گواهینامه ایمنی هوش مصنوعی مؤسسه فناوری‌های صنعتی کره جنوبی (KITECH) را نیز برای عملکردهای هوش مصنوعی یکپارچه‌سازی شده در محصول   LG WashTowerخود دریافت کرد.۳

ال‌جی فعالانه به منظور تحقق چشم‌انداز(Zero Labor Home) “خانه بدون کار”، برای ارائه تجربه کاربری آرامش بخش، راحت و نشاط‌بخشی از خانه‌ هوشمند مجهز شده به خدمات و لوازم خانگی پیشرفته مجهز به هوش مصنوعی ال‌جی به کاربران، از ابتکار عمل‌های تحقیق و توسعه مبتنی بر اطلاعات و هوش مصنوعی استفاده می‌کند.

Lyu Jae-chul مدیرعامل شرکت راهکارهای تهویه‌مطبوع و لوازم‌خانگی ال‌جی الکترونیکس در این باره گفت: “این گواهی‌نامه نشان می‌دهد که ما یک سیستم مدیریت جامع هوش مصنوعی را پایه‌گذاری کرده‌ایم و به ارائه راهکارهای ایمن و مسئولانه مبتنی بر هوش مصنوعی به مشتریان خود برای فراهم‌کردن یک زندگی بهتر برای آن‌ها متعهد هستیم.”

# # #

۱ گواهی سیستم مدیریت هوش مصنوعی (ISO/IEC 42001) دریافت شده از اتحادیه استانداردهای کره محدود به محصولات تولید شده در پارک هوشمند ۱ و ۲ ال‌جی واقع در چانگان کره جنوبی است.

۲ www.iso.org/artificial-intelligence/ai-management-systems
۳ گواهی ایمنی هوش مصنوعی از مؤسسه فناوری‌های صنعتی کره مربوط به واش تاور مدل W17NT است.

شرکت راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس

شرکت راهکار‌های تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی یکی از رهبران جهانی در زمینه لوازم خانگی، راهکارهای خانه هوشمند، سیستم‌های تهویه مطبوع و همچنین محصولات آینده‌نگرانه با قابلیت‌های نسل جدید هوش مصنوعی است. این شرکت با فناوری‌های پیشرو در صنعت، در حال ایجاد راهکارهای جامعی است و به ایجاد زندگی بهتر و سالم‌تر برای مصرف‌کنندگان با طراحی و توسعه متفکرانه لوازم آشپزخانه، وسایل زندگی و محصولات راهکارهای تهویه مطبوع و تصفیه هوا متعهد است. مجموعه این محصولات باعث راحتی بیشتر، عملکرد عالی، کارآیی موثر و مزایای سلامتی جذابی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ال‌جی، به www.LGnewsroom.com مراجعه کنید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.