×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ادامه بهانه‌های فکری و رونمایی از طریقه متوقف کردن اوت‌انداز پیکان

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایرنا، هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در حالی برگزار شد که دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان به خاطر حضور سرخپوشان تهرانی در فینال لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد تا تعداد بازی‌های تیم یحیی همچنان در عدد چهار باقی بماند. گرچه آنها فاصله‌شان با وجود این بازی‌های کمتر تنها پنج امتیاز است!
آلومینیوم اراک – صنعت نفت
آلومینیوم به مسیر رو به رشد خود ادامه داد و دومین برد متوالی را به دست آورد. آنها این بار از سد تیم آماده صنعت نفت گذشتند. تک گل بازی را حامد پاکدلی زد که سابقه بازی برای صنعت نفت را دارد و حالا در لیگ بیستم سه گل شده است.
صنعت نفت در نیمه دوم به گل رسید اما این گل مردود اعلام شد تا تیم پورموسوی شانس بازگشت را از دست دهد و دومین باخت این فصل را تجربه کند.
نساجی – مس رفسنجان
دومین پیروزی متوالی مس رفسنجان هم در حالی رقم خورد که نساجی برای بار دیگر طعم تلخ شکست را چشید تا شاهد اعتراض گسترده هواداران این تیم باشیم.
هر دو تیم در زمین چمن مصنوعی بازی‌های خود را برگزار می‌کنند و به بازی در این زمین عادت داشتند. محمد قاضی نیز مانند حامد پاکدل موفق شد به تیم سابقش گل بزند. با این تفاوت که قاضی اولین گل خود در لیگ بیستم را در سن ۳۶ سالگی به ثمر رساند. نساجی بر خلاف هفته‌های نخست، در این دو هفته اصلا نمایش خوبی نداشته است.

سایپا – ماشین سازی
نمی‌توان چیز خاصی درباره این مسابقه گفت. هر دو تیم هم از لحاظ فنی و هم حاشیه‌ای کم اثر بودند. سایپا بازهم در یک بازی خانگی نبرد و گل نزد. ماشین‌سازی هم همچنان در حسرت باقی ماند ولی برای اولین بار در این فصل کلین‌شیت کرد و نخستین امتیاز بیرون از خانه را گرفت.
گل گهر – شهرخودرو 
یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته هفتم که چهار گل داشت و گل‌گهر در آن با هت‌تریک گادوین منشا برد تا این ستاره نیجریه‌ای هم خودش و هم تیمش را در صدر جدول قرار دهد.
مهدی رحمتی در نخستین دوئل با امیر قلعه‌نویی شکست خورد تا تغییرات گسترده اش در ترکیب نیز مثمرثمر نباشد. او بارها در کنار زمین با فریاد نفراتش را به جلو راند اما حاصلی نداشت.
یکی از اتفاقات جالب این بود که نوید عاشوری در اواخر بازی با تکل شدید فرشاد فرجی مصدوم شد اما گزارشگر بازی اعتقاد داشت او بیهوده فریاد می‌زند. عاشوری بعد از بیرون آمدن با فرجی درگیری لفظی داشت. ممکن بود پای این بازیکن روی این تکل بشکند.

ذوب‌آهن – استقلال
استقفلال توانست از پسِ تیم بدون برد ذوب‌اهن بربیاید و این تیم را شکست دهد تا صدر جدول پس از یک هفته از دسترس محمود فکری و شاگردانش خارج شود.
مهمترین اتفاق حاشیه‌ای این بازی تصمیم مرتضی منصوریان در اواخر نیمه نخست بود. ارسلان مطهری می‌رفت با شهاب گردان تک به تک شود ولی توسط عبدالله حسینی متوقف شد. به نظر می‌رسید مدافع ذوب اخراج شود اما داور به او اخطار داد تا فکری و کادر فنی استقلال حسابی معترض شوند. فکری بعد از بازی هم مانند دفعات قبلی به اعتراض به داوران پرداخت تا به نوعی ضعف فنی تیمش را بپوشاند. او این بار از وزیر ورزش خواست تا به مسائل داوری ورود کند!
همچنین در نیمه دوم ابوذر صفرزاده بازیکن ذوب‌آهن می‌خواست با یک تکل توپ را در کنار زمین از محمد دانشگر بگیرد اما ادامه تکلش به بیرون از زمین کشیده شد و مهدی قایدی را که مشغول گرم کردن بود سرنگون کرد.

نفت مسجدسلیمان – فولاد
اولین باخت فولاد و دومین برد نفت مسجدسلیمان با یک شوت زیبا در دقیقه ۹۱ به دست آمد. گلی که نیما انتظاری آن را روانه دروازه احسان مرادیانی کرد که برای دومین هفته به جای فروزان گلر تیمش شده بود.
مانند دیگر بازی‌های خانگی نفت، در خانه‌ها و بلندی های اطراف ورزشگاه شهید بهنام محمدی شاه حضور تماشاگران بودیم. همچنین باران شدیدی که پیش از شروع بازی باریده بود باعث شد تا کیفیت زمین مانند هفته‌های اخیر بد و گل آلود باشد.

تراکتور – پیکان
دومین برد تراکتور با هدایت مسعود شجاعی در حالی به دست آمد که بازی با اتفاقات جالبی همراه بود. تراکتور از روی اشتباهات مدافعان پیکان در همان نیمه اول کار را تمام کرد. همه گل های بازی در ۴۵ دقیقه نخست زده شد.
در اواسط نیمه دوم بود که برق ورزشگاه رفت و حدود ۱۵ دقیقه مسابقه متوقف شد و با تصمیم داور، در حالی که هنوز دو پرژکتور روشن نشده بودند دو تیم کار را از دقیقه ۷۷ از سر گرفتند.
شروع بازی هم با تاخیر بود زیرا در تبریز بارش شدید برف را شاهد بودیم. همین برف باعث شده بود تا کنار زمین پر از برف باشد و نادر محمدی مدافع پیکان که پرتاب‌های بلندی دارد نتواند مانند گذشته به تیمش کمک کند. او در نیمه اول حتی یک بار به هنگام پرتاب اوت، تعادلش را از دست داد و روی زمین افتاد.
بازیکنان تراکتور پس از هر گل، با بازیکنان و کادر فنی که روی نیمکت بودند شادی‌شان را تقسیم کردند. در سوی مقابل رضا جبیره هم بعد از زدن گل به تراکتور، لباسی را از نفرات بیرون از زمین گرفت و عرض ارادتی به اهل بیت(ع) السلام داشت.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.