×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
احیای سنت قرض‌الحسنه به همت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ممکن است

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در جلسه‌ای که بین شمس‌الدینی مدیر شعب بانک در استان فارس و آقای عزیزی نماینده شیراز و زرقان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، شمس‌الدینی گزارشی درباره عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سطح کشور و استان فارس ارائه کرد. وی همچنین در خصوص طرح مسئولیت اجتماعی بانک و فعالیت‌های انجام شده در این حوزه گزارشی ارائه کرد.
عزیزی نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، گفت: عملکرد این بانک در حوزه‌ خدمات بانکی و همچنین مسئولیت اجتماعی نشان از پویایی و حس مسئولیت نسبت به جامعه دارد که قابل تحسین است.
وی همچنین تصریح کرد: احیای سنت قرض‌الحسنه که در سیستم بانکی فراموش شده، فقط به همت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران امکان‌پذیر است که باید فرهنگ شود.
عزیزی ابراز امیدواری کرد: با همکاری مضاعف بین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس و همچنین دفاتر نمایندگان مجلس بتوانیم هم بخشی از نیازهای اقشار محروم جامعه را مرتفع کنیم و هم با معرفی خیرین و شرکت‌های صنعتی بتوانیم از خدمات این بانک به‌صورت بهینه استفاده کنیم.
کارنامه روشن و شفاف بانک قرض‌الحسنه مهر ایران قابل تقدیر و حمایت است
شمس‌الدینی مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس جلسه‌ای نیز با دکتر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی داشت. وی در این جلسه با اشاره به ظرفیت بالای بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای پوشش نیازهای همه بخش‌های صنعتی استان فارس، گفت: حسب دستور مدیرعامل محترم بانک به‌دنبال تبدیل شدن کارت‌های بانک به کارت معیشت و پرسنلی در همه سازمان‌ها و شرکت‌ها هستیم.
قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: کارنامه شفاف و روشن عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران قابل دفاع و تقدیر است. توجه ویژه به فعالیت در حوزه مسئولیت اجتماعی در این بانک مشهود است.
این نماینده مجلس افزود: امیدواریم بتوانیم از همه ظرفیت موجود به‌ویژه کمیسیون اقتصادی مجلس برای افزایش توان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و افزایش فرهنگ قرض‌الحسنه استفاده کنیم و در این زمینه گام‌های مؤثری برداریم.
ارسال چاپ
https://www.qmb.ir/R-Ghgf6uK

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.