×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

کلنگ احداث مدرسه شش کلاسه شهید آرمان علی‌وردی در منطقه زلزله‌زده شهرستان خوی با مشارکت مجمع خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران بر زمین زده شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، همزمان با گرامی‌داشت روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی، کلنگ احداث مدرسه شش کلاسه شهید آرمان علی‌وردی در منطقه زلزله‌زده شهرستان خوی با مشارکت مجمع خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران بر زمین زده شد.

ستاد خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران احداث مدرسه جدید به نام شهید آرمان علی‌وردی، شهید مدافع امنیت خانواده بانک صادرات ایران، در شهر زلزله‌زده خوی را با حضور حمداله عظیمی ماسوله، دبیر مجمع خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران، نمایندگان ستاد خیرین بانک، قاسم شکریان، مدیر شعب استان اذربایجان غربی، فرماندار، مدیر کل آموزش و پرورش، مدیرکل نوسازی مدارس استان آذربایجان‌غربی و جمعی از مسئولان این شهر آغاز کرد.

قاسم شکریان، مدیر شعب بانک صادرات ایران در استان آذربایجان‌غربی در مراسم کلنگ‌زنی این مدرسه ضمن گرامی‌داشت یاد شهدای انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم، شهید آرمان علی‌وردی، شهید مدافع امنیت را مایه مباهات خانواده بزرگ بانک صادرات ایران عنوان کرد و افزود: مشارکت در ساخت مدرسه با نام این شهید باقیات و صالحات است.

عظیمی ماسوله در این مراسم گفت: به برکت خون شهید علی‌وردی، مراحل مذاکره و برگزاری مراسم این مشارکت و عقد پیمان در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت گرفت.

وی با بیان اینکه سرانه فضای آموزشی در شهرستان خوی نزدیک به ۳ متر مربع است و نسبت به آمار کل استان فاصله زیادی دارد، افزود: این مدرسه با زیربنای ۵۳۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

ستاد خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران، در احداث بیش از ۵۰ مدرسه در مناطق محروم کشور به نام شهدای بانک صادرات ایران و مشارکت و حمایت از بیش از ۲۱۰ منزل مسکونی و اجرای پروژه‌های عمرانی مختلف در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه و کمک به بازسازی و مرمت اماکن آموزشی در مناطق سیل‌زده کشور مشارکت داشته است.​

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.