×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳
اجرای ۵۱ طرح منطقه‌ای و ۱۲۰ طرح محله‌محور/ کشف  ۵۷ خودروی سرقتی

رییس پلیس پیشگیری پایتخت تهران گفت: طرح امنیت و آرامش در محلات در ۱۹ آبان به مدت ۲۴ ساعت انجام شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایلنا، «سرهنگ جلیل موقوفه‌ای» رییس پلیس پیشگیری پایتخت در اولین نشست خبری خود گفت: پلیس پیشگیری پایتخت در راستای امنیت محله محور در شهر تهران و همچنین در راستای اقدامات و‌ طرح ها از ابتدای سال اجرایی شده است. طرح امنیت و آرامش  در محلات در ۱۹ آبان به مدت ۲۴ ساعت انجام شد.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت تهران خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اقدامات پلیس پیشگیری، پیشگیری از جرایم و اقدامات مجرمانه است. تاکنون نیز ۵۱ طرح منطقه‌ای و ۱۲۰ طرح محله محور اجرا شده است.

سرهنگ موقوفه ای تصریح کرد: در بحث پیشگیری و برخورد با سارقان، مالخران، خرده فروشان و اراذل و اوباش و افرادی که قصد دارند امنیت محلات را برهم بزنند بدون هیچ تعارف با این افراد اقدام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در طرح امنیت و آرامش محله محور که به مدت ۲۴ ساعت انجام شد، ۵۰۰ سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند همچنین ۵۷ دستگاه خودرو سرقتی، ۲۹ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شده است همچنین در این مدت ۴۳۸ کشف پرونده سرقتی انجام شده است.

وی ادامه داد: در این مدت ۸۶۴ نفر از معتادان متجاهر جمع‌آوری و ۳کیلو و ۲۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شده است. همچنین ۲ قبضه سلاح جنگی نیز کشف و ضبط شده است.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: این طرح با موضوع برخورد با سارقان، مالخران لوازم خودرو طی ۲۴ ساعت انجام شده است.

ادامه دارد…

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.