×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

سالن بسته بندی واحد صابون سازی شرکت پاکسان با قدمتی بیش از ۵۰ سال اصلاح و مقاوم سازی شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت پاکسان، باتوجه به دستور شهریار محمدی راد مدیرعامل شرکت پاکسان واحد فنی این مجموعه نسبت به اجرای پروژه مقاوم سازی سالن بسته بندی صابون این مجموعه اقدام نمود.

بر اساس این گزارش، سوله مربوط به سالن بسته بندی صابون شرکت پاکسان با قدمتی بیش از ۵۰ سال طی سالیان مختلف به اقتضای شرایط دستخوش تغییرات و جابجایی در دیواره ها و سایر عناصر شده بود که این موضوع تضعیف استحکام بنا و ایجاد ریسک ایمنی برای مجموعه و کارکنان را رقم زده بود. بطوری که در بررسی های صورت گرفته این بنا به عنوان ساختمان ناایمن معرفی شده بود.

به همین منظور پس از مشاوره با متخصصین مختلف، عملیات مقاوم سازی و اصلاح سازه این سالن با بودجه ای در حدود ۷۰ میلیارد ریال اجرایی شد.

از اقدامات انجام شده در این پروژه می توان به اصلاح پایه های ستون به تعداد ۱۲ عدد، بتن ریزی، آرماتور بندی و اصلاح فونداسیون و همچنین جابجایی مخازن، جابجایی و جمع آوری کابل های برق، تقویت اسکلت و سقف و…. اشاره نمود.

سلامت خانواده ها بویژه همکاران عزیزمان همواره اصلی ترین هدف مجموعه پاکسان است و با اجرای این پروژه ضمن جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی کارکنان معظم پاکسان می توانند با خاطری آسوده در این محیط به فعالیت بپردازند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.