×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

در ادامه سفر حضرت آیت الله رئیسی ریاست محترم جمهوری و هیات دولت به استان بوشهر و بازدیدهای پی در پی از نقاط مختلف استان، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی از انبارهای سازمان جمع آوری فروش اموال تملیکی این استان بازدید کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، خاندوزی در این بازدید از تغییرات چشمگیر صورت پذیرفته در حوزه اموال تملیکی نسبت به گذشته تقدیر کرد و گفت: تغییراتی چون تجمیع انبارها، عملکرد فوق العاده سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در استان بوشهر، نظم موجود در چیدمان و آمار تعیین تکلیف پرونده ها شایسته تقدیر است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن تقدیر از کارکنان اموال تملیکی بوشهر به آنان خدا قوت گفت.

در این بازدید سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گزارشی مبسوط از عملکرد این سازمان در استان بوشهر طی ماه های اخیر به ویژه تعیین تکلیف دو پرونده بزرگ خودروهای سواری و ماشین آلات راهسازی را بیان کرد و گفت: اقداماتی از جمله همکاری شایسته با کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در سال جاری در بوشهر انجام شده که در کنار فعالیت های اساسی سازمان، بسیار اثرگذار است.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در ادامه ضمن تشکر از دستگاه های قضایی از جمله تعزیرات حکومتی، دادستانی، دادگستری، سازمان بازرسی و کلیه دستگاه های اجرایی مربوطه در همراهی های صورت گرفته در تعیین تکلیف پرونده های در اختیار اداره کل استان بوشهر تقدیر کرد و بیان داشت: ابراز رضایت وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی از عملکرد اموال تملیکی استان بوشهر خستگی فعالیت ها و مجاهدات کارکنان اموال تملیکی بوشهر را از تن بدر کرد.

وی ادامه داد: اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر که در سال جاری عملکرد فوق العاده ای در تعیین تکلیف پرونده های در اختیار خود داشته در طی سه روز سفر ریاست جمهوری به استان در میز خدمت مردمی خود حضوری فعال و پاسخگوی سوالات مردم هم بود.

گفتنی است؛ در این بازدید خاندوزی را سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی، مدیرکل دفتر مرکزی حراست این سازمان و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر همراهی می کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.