×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ابتلای دو عضو تیم اسلواکی به کرونا

به گزارش کیوسک خبر به نقل از تایمز، اسلواکی قبل از بازی دوم مسابقات قهرمانی اروپا در گروه E مقابل سوئد با مشکل بزرگی روبرو شد. استفان تارکوویچ سرمربی تیم ابتلای دنیس وارو  مدافع این تیم و سرپرست تیمش به کرونا را تأیید کرد.
استفان تارکوویچ در کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه در سن پترزبورگ اعلام کرد دنیس واورو  مدافع تیم فوتبال لاتزیو به ویروس کرونا مبتلا شده است و به همین خاطر در قرنطینه خواهد بود. تارکوویچ گفت: من با او صحبت کردم او هیچ علامتی ندارد.واورو بلافاصله خود را در قرنطینه قرار داد و هیچ ارتباطی بین او و سایر بازیکنان تیم ملی اسلواکی وجود ندارد.
مربی اسلواکی به آنها اطمینان داد که از نزدیک با مقامات بهداشتی روسیه همکاری خواهند کرد و بلافاصله پروتکل اتحادیه فوتبال اروپا را اعمال کردند تا ویروس نتواند بیشتر در تیم گسترش یابد. او تصمیم گرفته بود که در بازی افتتاحیه اسلواکی برابر لهستان از واورو ۲۵ ساله استفاده نکند.
همچنین اخیراً دو مورد ابتلا به کرونا  در سوئد رخ داده است. اندکی قبل از مسابقات قهرمانی اروپا فدراسیون فوتبال سوئد اعلام کرد که هافبک تیم ماتیاس سوانبرگ از تیم بولونیا به کرونا مبتلا شده است.
اسلواکی باید در دومین دیدار خود در یورو برابر سوئد قرار گیرد. اسلواک ها در اولین دیدار خو در یورو لهستان را شکست دادند.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.