×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

دوره‌های آموزشی جهت آموزگاران پایه اول، مدیران و معاونین آموزشی با همکاری معاونت ابتدایی آموزش و پرورش بهارستان ۱ و مدیریت مرکز مشکلات ویژه یادگیری بوستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، دژن رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اینکه  معلمی، کرامتی سترگ و تحفه ای آسمانی است که خداوند به انسان عطا کرده است، گفت:  یکی از مهمترین ملاک ها برای داشتن آموزش و پرورش پیشرفته ، توجه و پرداختن به توانائی ها، استعداد ها، علایق و خصوصیات منحصر به فرد هر یک از افراد تحت تعلیم و همچنین آموزش آنها براساس آن ویژگی ها می باشد.

وی  با تاکید بر محدودیت‌هایی که دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در یادگیری از خود نشان می‌دهند ، اظهار داشت: منطقی است که باید متناسب با نیازهای آموزشی آنها و برای برطرف کردن موانع تحصیلی تدابیری را اتخاذ کرده و اجرا کنیم.

دژن ادامه داد:  لذا در همین راستا مرکز مشکلات ویژه یادگیری بوستان با همکاری معاونت ابتدایی آموزش و پرورش بهارستان یک کلاس های آموزشی برای آموزش آموزگاران پایه اول و مدیران و معاونین آموزشی برگزار کرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه  آموزش پیش نیازهای مهارت تحصیلی و فرایندهای روان شناختی پایه با توجه به مراحل رشد کودک، در سه مرحله به دانش آموزان پایه اول منطقه ی بهارستان یک، در حال اجرا می باشد، تصریح کرد:  فاز اول این برنامه آموزشی در مرداد ماه برای ۶۲ کلاس غیر حضوری برگزار شد و ۳۱ آموزگار، به مدت سی روز مورد آموزش قرار گرفتند.

دژن خاطرنشان کرد: : فاز دوم این دوره آموزشی  از تاریخ ششم مهرماه آغاز شد ه و به شکل غیر حضوری ۴۰ تا ۴۵ آموزگار اول، مدیر و معاون آموزشی مدرسه را مورد آموزش های لازم قرار می‌دهد.

گفتنی است مدارس دوره ی اول در ۵ گروه سازماندهی شده اند و آموزش غیر حضوری تا ۲۰ آذر ادامه خواهد داشت و فاز سوم این طرح  دی ماه آغاز خواهد شد.

 

 

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.