×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

قائم‌مقام مدیرعامل بانک سینا در مراسم افتتاح دو شعبه جدید این بانک در محدوده‌های امین‌حضور و زعفرانیه تهران گفت: با هدف دسترس‌پذیرتر کردن خدمات، آمایش شعب بانک سینا در دستور کار قرار گرفته است.
به گزارش کیوسک خبر روابط‌عمومی بانک سینا، چنگیز مروّج، قائم‌مقام مدیرعامل بانک سینا در مراسم افتتاحیه شعب جدید این بانک تصریح کرد: بانک سینا از طریق ایجاد بانکداری جامع و ارائه انواع خدمات حضوری و غیرحضوری، متناسب با نیاز و ذائقه مشتریان، توانسته گام‌های مؤثری را جهت افزایش رضایت‌مندی مشتریان بردارد.

مروّج افزود: بر اساس مؤلفه‌های طرح راهبردی کسب‌وکار بانک با تکیه بر رویکرد توسعه بانکداری دیجیتال و پلتفرمی، تغییراتی بنیادین در جهت هدایت مشتریان به سمت استفاده از خدمات الکترونیک در بانک سینا صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در افق ۳ ساله اجرای این طرح، شعب بانک سینا بیشتر در حوزه‌های بانکداری تجاری فعالیت بیشتری خواهند داشت و به سمت ارائه خدمات مشاوره‌ای و بهره‌گیری از ظرفیت‌های ایجاد سوپرمارکت مالی سوق داده خواهند شد که بر این اساس، ضرورت دارد در راستای سهولت دسترسی مشتریان، شعب بانک در مناطقی که نیاز است توسعه یابد.

قائم‌مقام مدیرعامل بانک سینا خاطرنشان کرد: افتتاح دو شعبه جدید در محدوده‌های جنوب و شمال شهر تهران در راستای اجرای طرح‌های توسعه‌ای و تحولی این بانک است و بر اساس برنامه آمایش شعب، روند افتتاح یا جابه‌جایی شعب با بهره‌گیری از ظرفیت‌های آمایشی، تداوم خواهد داشت.

مروّج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهداف راهبردی این بانک خاطرنشان ساخت: یکی از اصلی‌ترین اهدافی که به دنبال تحقق آن هستیم، افزایش سهم بازار از طریق طراحی و ارائه محصولات و خدمات جدید به گروه‌های مشتریان است که این روند، زمینه‌ساز تحوّل به‌سزایی در افزایش سهم بازار بانک خواهد شد.

شعبه امین‌حضور بانک سینا در خیابان امیرکبیر، نرسیده به چهارراه سرچشمه شماره ۱۵۰ و شعبه آصف این بانک در خیابان شهید اعجازی، پلاک ۳۵ واقع است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.