×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایسنا، آخرین آمارها حاکی از آن است تعداد افرادی که در جهان به کروناویروس آلوده شده‌اند از ۳۰۰ هزار نفر گذشت و بیش از ۱۲ هزار و ۹۰۰ نفر نیز تاکنون جان خود را بر اثر ابتلا به این بیماری از دست داده‌اند.

در حال حاضر ایالات متحده آمریکا پس از چین و ایتالیا سومین کشوری است که بیشترین تعداد مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ را گزارش کرده است. طبق آمارهای منتشر شده در این کشور در مجموع ۲۵ هزار و ۴۹۳ نفر در آمریکا به کروناویروس آلوده شده و بیش از ۳۰۰ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند. همچنین تعداد بهبودیافتگان ۱۷۱ نفر اعلام شده است.

ایالت نیویورک کانون اصلی شیوع کروناویروس در آمریکا به حساب می‌آید که تعداد افراد آلوده به کروناویروس در این ایالت ۸۰۰۰ نفر گزارش شده است. همچنین بیشترین آمار قربانیان بیماری کووید-۱۹ در ایالت واشنگتن ثبت شده است.

در ایتالیا که کانون شیوع کروناویروس در اروپا به حساب می‌آید تعداد موارد شناسایی شده ابتلا به بیماری کووید-۱۹ حدود ۵۳ هزار و ۵۷۸ نفر اعلام شده است.
بنابر اعلام مقامات این کشور تاکنون ۴۸۲۵ نفر در این کشور جان خود را از دست داده و حدود ۶۰۰۰ نفر از مبتلایان نیز بهبود یافته‌اند.

همچنین در چین که اولین بار موارد ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در آن گزارش شده شاهد روند کاهشی تعداد مبتلایان به این بیماری است. بیش از ۸۱ هزار نفر در این کشور به کروناویروس آلوده شده و ۳۲۶۰ نفر نیز تاکنون جان خود را از دست داده‌اند. همچنین ۷۱ هزار و ۸۶۰ بیمار نیز پس از بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شده‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از اسپوتنیک نیوز، ایتالیا، اسپانیا، آلمان، فرانسه و انگلیس از جمله کشورهای اروپایی هستند که بیشترین تعداد مبتلایان و قربانیان ناشی از بیماری کووید-۱۹ را گزارش کرده‌اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.