×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
آمادگی مناطق عملیات انتقال گاز برای ورود به فصل سرما

به گزارش کیوسک خبر به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مهدی جمشیدی‌دانا در نشست ارائه تجربه‌ها و درس‌آموخته‌های تعمیرات خط لوله چهارم سراسری، با ارزیابی مثبت از عملکرد مناطق عملیاتی، گفت:  تعمیرات خط چهارم سراسری خوشبختانه با تلاش همه‌جانبه و سریع نیروهای عملیاتی مناطق ۲، ۳، ۵ و ۱۰ و با همکاری و همیاری مناطق پشتیبان ۱، ۷ و ۸ در شرایط سخت کرونایی به طور شبانه‌روزی و در حداقل زمان ممکن (۲۶ روز) بدون هیچ حادثه و محدودیتی در انتقال گاز کشور انجام شد.
وی حضور فیزیکی و مستمر مدیران مناطق را حین اجرای عملیات بسیار مهم دانست و افزود: یکی از دلایل موفقیت اجرای این تعمیرات مهم و گسترده، حضور فیزیکی مدیران مناطق در صحنه‌های عملیات است که سبب انسجام بیشتر نیروهای عملیاتی می‌شود و سختی‌های عملیات را کاهش داده و یا به صفر می‌رساند.
مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران اظهار کرد: در آینده نه‌چندان دور، کمیته فنی و تخصصی پیگرانی هوشمند با محوریت مدیریت مهندسی و طرح‌ها تشکیل می‌شود تا ضمن بررسی جزئیات تعمیرات خط چهارم سراسری، تجربه‌ها و درس آموخته‌های حاصل از این عملیات را در قالب شیوه‌نامه یکپارچه تعمیراتی، جمع‌بندی کند و در اختیار مناطق قرار دهد.
جمشیدی دانا تاکید کرد: برنامه تعمیرات اساسی خطوط انتقال و ایستگاه‌های تقویت فشار گاز نیز در حال انجام است  تا در آستانه ورود به فصل‌های سرد سال، هیچ‌گونه نگرانی در زمینه تأمین و انتقال گاز کشور برای هموطنان وجود نداشته باشد.
وی در پایان گفت: کسب آمادگی کامل ما در بهره‌برداری از شبکه انتقال گاز کشور باید با حداکثر توان انجام پذیرد تا هموطنان، زمستانی بی‌دغدغه را مانند سال‌های گذشته پشت سر بگذارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.