×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در جلسه مشترک با فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: فولاد هرمزگان به عنوان پیشرفته‌ترین کارخانه فولادی کشور، توانایی و آمادگی لازم برای همکاری با نیروی دریایی ارتش به ویژه در زمینه تامین تختال‌های فولادی مورد نیاز جهت تولیدی ورق دریایی و سرمایه‌گذاری مشترک را دارد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، عطاالله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در جلسه با امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دلاوری‌های دریادلان ارتش در سال‌های اخیر به ویژه پیمودن دور دنیا توسط ناوگروه ارتش که باعث سرافرازی کشور در عرصه بین‌الملل شده است، بیان کرد: کارکنان فولاد هرمزگان همانند دریادلان ارتش، در یکی از گرم‌ترین نقاط کشور و سخت‌ترین شرایط آب و هوایی مشغول تولید و خدمت‌رسانی جهادگونه به کشور هستند.

وی افزود: از آنجا که فولاد هرمزگان پیشرفته‌ترین تکنولوژی تولید فولاد در کشور را دارد، آماده هر نوع همکاری با نیروی دریایی ارتش به ویژه تولید تختال‌های فولادی مورد نیاز ورق دریایی است که جهت ساخت کشتی‌ها و ناوها به کار می‌رود.

مدیرعامل فولاد هرمزگان تاکید کرد: فولاد هرمزگان طی سال‌های اخیر از نظر کمی بارها با ثبت رکوردهای روزانه، ماهیانه و سالانه حماسه‌آفرینی کرده و از این رو، از بعد کیفی آمادگی آن را داریم تمام توان خود را برای تامین نیازهای نیروی دریایی بگذاریم و بتوانیم گامی را در جهت تولید تختال مورد نیاز ورق‌های گرید دریایی برداریم.

در ادامه امیر دریایادار، شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز خرسندی از حضور در فولاد هرمزگان، تولید را سنگر جنگ اقتصادی در مقابله با جنگ ترکیبی استکبار جهانی دانست و بیان کرد: افتخارات ناوگروه ارتش در پیمودن دور دنیا متعلق به همه مردم ایران به ویژه تولیدکنندگان فولاد است؛ زیرا فولاد ناو و سازه فلزی آن تماما به دست توانمند تولیدکنندگان ایرانی طراحی و تولید شده است. امروز سازه فولادی تماما ایرانی توانست تمام اقیانوس‌های دنیا را بپیماید و برخلاف همه تصورات و پیش‌بینی‌ها این ناو ایرانی بدون کمترین آسیب به سلامت به کشور بازگشت.
فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: فولاد پایه و اساس توسعه کشور به ویژه حوزه دریا محسوب می‌شود. خوشبختانه در حوزه تولید فولاد توانمندی بسیار خوبی در کشور وجود دارد و می‌توان با توجه به اهمیت اقتصاد دریا و وجود فولادسازانی همچون فولاد هرمزگان، از این ظرفیت استفاده کرد.

دریادار ایرانی با ابراز علاقه به گسترش همکاری‌ها میان فولاد هرمزگان و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: نیروی دریایی آماده همکاری در سه زمینه تعمیر و نگهداری قطعات و تجهیزات، خرید پایدار تختال فولادی برای تامین ورق با گرید دریایی و سرمایه‌گذاری برای تولید ورق فولادی است. از این رو با توجه به اینکه فولاد هرمزگان نیز توانمندی خوبی در تولید تختال با گریدهای دریایی را دارد، می‌توانیم همکاری‌های خود را در همه زمینه‌ها گسترش دهیم.

لازم به ذکر است که فرمانده نیروی دریایی ارتش و هیئت همراه، با مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت فولاد هرمزگان ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت فولاد هرمزگان، با توانمندی‌های این شرکت در تولید تختال‌های فولادی و نیز طرح‌های توسعه‌ای این شرکت آشنا شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.