×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
آمادگی فولاد مبارکه برای فروش اعتباری محصولات

به گزارش کیوسک خبر به نقل از خبرنگار ایراسین، طهمورث جوانبخت معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه صبح امروز ۱۰ بهمن‌ماه در نشست هم‌اندیشی با شرکای کسب و کار عرصه لوله و پروفیل اظهار کرد: فولاد مبارکه از ابتدای بهره‌برداری علاوه بر تولید، ظرفیت سنجی صنایع پایین‌دست را نیز در قالب پشتیبانی فنی مشتریان انجام می‌دهد. با مشخص شدن ابعاد موضوعات، رضایت مشتریان نیز تأمین می‌شود.

وی افزود: ورود دولت به قیمت‌گذاری، شرایط پرداخت، سیستم بهین یاب و دیگر موارد، مشکلاتی است که مشتریان به آن اشاره کردند.

آمادگی برای فروش اعتباری
معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه گفت: تعامل فولاد مبارکه، با حذف مچینگ بین این شرکت و مشتریان کم و همین موضوع باعث قطع ارتباط با مشتریان شده است.

جوانبخت افزود: هرجا دولت وارد قیمت‌گذاری شده، شکاف قیمتی نیز افزایش یافته به گونه‌ای که این شکاف تا ۵٠ درصد هم رسید در صورتی که دولت باید به جای این اقدام، وارد عرضه محصولات می‌شد.

وی گفت: با عوض شدن دولت، سیاست‌ها به سمت حذف شدن بهین یاب رفته و با حذف شدن سقف سهمیه به همه صنایع پایین‌دستی محصول ارائه شد.

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه بیان کرد: اتخاذ تصمیم فروش نقدی، سیاست دولت بوده است چرا که دولت معتقد است فروش اعتباری باعث افزایش قیمت‌ها می‌شود. ما نیز موضوع خرید اعتباری را با دولت مطرح کرده‌ایم.

جوانبخت افزود: امروز برای شرایط فروش اعتباری ۱۰۰ درصد محصولات آماده‌ایم؛ امیدواریم این موضوع که مد نظر ما نیز است محقق شود.

قیمت‌ها به دلیل نبود عرضه تلفیقی کاهش می‌یابد
وی تصریح کرد: فعلاً عرضه تلفیقی وجود ندارد به همین دلیل قیمت‌ها کمتر خواهد شد.

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه گفت: همواره این موضوع مد نظر ما بوده که ماهانه دو بار عرضه محصول را در بورس داشته باشیم تا مشتری‌ها بتوانند در صورت امکان حداقل از یکی از دو عرضه ماهانه استفاده کنند.

جوانبخت افزود: موضوع محصول با ضخامت‌های پایین‌تر که برخی از مشتریان درخواست‌هایی درباره آن دارند نیز در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک این طیف از محصولات را نیز ارائه دهیم.

شرایط فروش ٩٠ روزه برای بهبود حال مشتریان
وی تصریح کرد: با توجه به نقدینگی و امکان موجود در فولاد مبارکه، شرایط فروش تعیین می‌شود. در همین راستا شرایط فروش ٩٠ روزه برای بهبود حال مشتریان در نظر گرفته شده است.

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به اینکه موضوع تحویل ریلی محصولات یکی از خواسته‌های مشتریان بوده است، اظهار کرد: این موضوع در حالی یکی از دغدغه‌های ما است که مشکلاتی برای تخصیص واگن به خاطر محدودیت‌های شرکت حمل‌ونقل وجود دارد با این حال فولاد مبارکه قرار است برای تامین واگن اقداماتی را در آینده انجام دهد.

جوانبخت گفت: به دلیل محدودیت‌های انرژی در تابستان، تأخیرهایی در تحویل محصول به مشتریان داشتیم که امیدواریم با کم شدن محدودیت‌ها یا رفع کامل آن، مشکل تأخیرها حل شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.