×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

سکوی آی بی کراد به عنوان فعالترین وبزرگترین سکوی تامین مالی جمعی بازار سرمایه کشور پویش تامین مالی شرکت الوند یاران سحر را باهدف فروش و پخش محصولات غذائی آغاز کرد .

 به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمدن ، میزان مبلغ مورد نیاز شرکت در این مرحله ازتامین مالی ۲۵۰میلیارد ریال و دوره سرمایه گذاری ۱۲ماه تعیین شده است که اصل سرمایه در انتهای دوره سرمایه گذاری پرداخت خواهد شد.

حداقل سرمایه گذاری در این طرح ۱۰میلیون تومان و حداکثر ۱٫۲۵میلیارد تومان تعیین شده است. دوره جمع آوری وجوه سرمایه گذاری ۲۱روز تعیین شده است.

نرخ سود مشارکت در این طرح  29درصد سالیانه می باشد که به صورت ماهیانه به حساب سرمایه گذاران پرداخت خواهد شد. همچنین تضامین این طرح ، ضمانت‌نامه تعهد پرداخت بانکی می باشد.

بنابر این گزارش ؛ در کمتر از ۲سال ۶۶طرح و پروژه از بستر سکوی تامین مالی جمعی آی بی کراد تامین مالی شده اند و دهها طرح نیز در نوبت پذیرش جهت تامین مالی قراردارند .

سرمایه گذاران برای مشارکت در این طرح و دریافت اطلاعات بیشتر به سامانه آی بی کراد و یا شعب سوپر مارکت های مالی شرکت تامین سرمایه تمدن مراجعه نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.