×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مراسم افتتاحیه چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت‌پتروشیمی، پالایش و پتروپالایشی، از دقایقی پیش در سالن خلیج‌فارس مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش آغاز شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌ عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، این نمایشگاه به میزبانی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و همکاری معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت و انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش برگزار می‌شود.
انتقال دانش فنی و خدمات مهندسی، حمایت و استفاده از توان شرکت‌های دانش بنیان و نوآور، حمایت از صنایع پایین‌دستی، توجه به نقش پژوهش و فناوری، توسعه ابزارهای مالی با هدف توسعه صنعت پتروشیمی، تبیین اهمیت و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و نقش بانک‌ها و بازار سرمایه در تأمین مالی طرح‌ها و پروژه‌های این صنعت، از مهمترین محورهای دوره چهارم این نمایشگاه است.
این نمایشگاه برای حضور گسترده مجتمع‌ها و فعالان پتروشیمی، پالایش و پتروپالایشی، شرکت‌های دانش‌بنیان، سیستم بانکی و بازار سرمایه و تولیدکنندگان فعال بخش خصوصی برگزار شده است به طوری که بیش از ۳۰۰ شرکت معتبر داخلی در آن حضور دارند.
غرفه ویژه صنایع پایین دستی به صورت ویژه و مجزا از غرفه شرکت مادر، غرفه ویژه و مشترک با معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور، برنامه‌هایی چون ۳۶ نشست تخصصی، سینما نوآوری و… در چهارمین دوره این نمایشگاه پیش‌بینی شده است.
چهار استودیوی تلویزیونی و رادیویی در نمایشگاه و سالن همایش‌های بین‌المللی منطقه آزاد کیش و ارتباط زنده با شبکه‌های سراسری صدا و سیما، نمایش هنرمندانه تاریخچه و اهمیت صنعت نفت و پتروشیمی با تهیه بیش از هفت کلیپ و تیزر حرفه‌ای، فیلم کوتاه داستانی و طراحی تونل زمان (برای اولین بار)، و نیز تهیه و انتشار محصولات خبری متنوع (از جمله نشریه تخصصی داخلی «فارس ما») با هدف تبیین سیاست‌ها، دستاوردها و موفقیت‌های هلدینگ خلیج فارس از مهمترین اقدام‌ها و برنامه‌ریزی‌های رسانه‌ای انجام شده برای انعکاس لحظه به لحظه این رویداد مهم است.
چهارمین نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت‌پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش از امروز (دوشنبه، ۲۴ بهمن‌ماه) به مدت سه روز (چهارشنبه، ۲۶ بهمن‌ماه) در جزیره کیش دایر است.
در مراسم افتتاحیه، برخی مقامات عالی کشور از معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونین وزرا و مدیران و فعالان صنعت نفت و پتروشیمی، اساتید دانشگاه، مدیران و پژوهشگران شرکت‌های دانش بنیان و مراکز علمی و تحقیقاتی، مدیران عامل بانک‌ها و فعالان بازار سرمایه، و مدیران عامل، مدیران و کارشناسان شرکت‌های تابعه گروه خلیج فارس حضور دارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.