×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
آغاز عملیات گازرسانی به شهری در نقطه صفر مرزی

به گزارش کیوسک خبر به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علیرضا شیخی، مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌ غربی در آیین‌ آغاز عملیات گازرسانی به شهر قطور (خوی) که با حضور استاندار آذربایجان غربی و نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: در این مسیر، یک ایستگاه سی‌جی‌اس نیز برای این شهر ساخته می‌شود و امیدواریم این پروژه را کمتر از دو سال آینده به بهره‌برداری برسانیم.
محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان‌ غربی هم در این آیین با قدردانی از عملکرد شرکت گاز استان، اظهار کرد: شرکت گاز عملکرد درخشانی در حوزه گازرسانی به مناطق شهری و روستایی داشته است.
وی با بیان اینکه در سال ۹۲ ضریب بهره‌مندی خانوار مناطق روستایی استان از گاز طبیعی ۳۴ درصد بود، افزود: در سایه عملکرد شرکت گاز استان آذربایجان‌ غربی، این مقدار اکنون به ۷۷ درصد رسیده که نشان از عملکرد درخشان این شرکت در سال‌های اخیر است.
استاندار آذربایجان‌ غربی با اعلام اینکه چند تن از مدیران استان عملکرد ویژه‌ و درخشانی در حوزه کاری خود داشته‌اند، تصریح کرد: یکی از آن‌ها آقای شیخی مدیرعامل شرکت گاز استان بوده که در حوزه گازرسانی شهری و استانی کارنامه خوبی از خود بر جای گذاشته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.