×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به منظور تامین و جذب نیروی انسانی شایسته برای اولین بار از زمان تاسیس صندوق تامین خسارت های بدنی نسبت به برگزاری آزمون از طریق امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور اقدام شد
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی صندوق تامین خسارتهای بدنی، حبیب الله مهری معاون اداری, مالی و برنامه ریزی صندوق تامین خسارت های بدنی با بیان اینکه در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی صندوق و به منظور تسریع و تسهیل ارائه خدمات شایسته به آسیب دیدگان حوادث رانندگی نسبت به تدوین سند نیروی انسانی و استانداردسازی و بهسازی کیفیت خدمات رسانی در شعب صندوق، اهتمام ویژه‌ای صورت گرفته است؛ از این رو به منظور تامین و جذب نیروی انسانی شایسته برای اولین بار از زمان تاسیس صندوق تامین خسارت های بدنی نسبت به برگزاری آزمون از طریق امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور اقدام شده است و با توجه به مجوزهای اخذ شده از سازمان اداری و استخدامی کشور، برای پست‌های کارشناس بیمه و کارشناس حقوقی در شعب استانی نیروی انسانی جذب خواهد شد. وی در خصوص زمان ثبت نام، برگزاری آزمون و اعلام نتایج اولیه نیز بیان کرد: نام نویسی برای شرکت در آزمون استخدامی صندوق تامین خسارتهای بدنی همزمان با یازدهمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور از تاریخ ۴ آذر ماه آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز ۱۰ آذرماه ادامه خواهد یافت. آزمون ۷ و ۸ دی‌ماه ۱۴۰۲ به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود. مجری برگزاری این آزمون مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و تاریخ اعلام نتایج اولیه ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۲ است. در این آزمون به میزان پنج برابر نیاز صندوق در هریک از مشاغل، افراد انتخاب شده و پس از کسب موفقیت در مصاحبه های تخصصی و ارزیابی های تکمیلی به استخدام در می‌آیند.
لازم به ذکر است علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با نحوه ثبت‌نام و همچنین عناوین شغلی مورد نیاز استان‌ها به پورتال مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir مراجعه نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.