×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت کار و تأمین از آغاز ثبت‌نام متقاضیان آزمون‌ استخدامی اپراتور پاسخگویی سامانه ۱۴۲۰ برای جذب نیروی انسانی موردنیاز اداره‌کل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین‌اجتماعی در قالب جذب شرکتی خبر داد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، امیر موسوی بنه کهل گفت: براساس مجوزهای جدید صادر شده از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی، برنامه‌ریزی‌ لازم برای تأمین نیروی انسانی موردنیاز سامانه ۱۴۲۰ سازمان تأمین‌اجتماعی جهت شغل اپراتور پاسخگویی به تماسهای مردمی، به‌صورت جذب شرکتی انجام شده و ثبت‌نام متقاضیان آزمون از روز یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ آغاز و تا روز شنبه پنجم اسفند ماه ادامه خواهد یافت.

وی افزود: در این آزمون که ثبت‌نام آن در سایت رسمی شرکت کار و تأمین به نشانیwww.karotamin.ir انجام می‌شود، ۳۵ نفر شامل ۲۵ مرد و ۱۰ نفر زن پس از طی مراحل آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش جذب خواهند شد.
موسوی افزود: با توجه به رویکرد سازمان تأمین‌اجتماعی در مورد جذب نیروی انسانی در قالب عدالت و رعایت دقیق ضوابط و مقررات تأمین نیرو، بکارگیری پرسنل در سراسر کشور تنها از طریق آزمون و با رعایت شرایط برابر برای همگان انجام می‌شود و معیار و ملاک انتخاب افراد صرفاً شایستگی، نمره علمی و موفقیت در مصاحبه خواهد بود.

منبع: روابط‌عمومی شرکت کار و تأمین

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.