×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
آغاز به کار پایگاه بسیج امیرالمومنین(ع) در بیمه کوثر

آیین گشایش پایگاه مقاومت بسیج بیمه کوثر با حضور ویژه مدیرعامل ساتا و هیئت‌همراه برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر، در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شرکت با نام مبارک امیرالمومنین(ع) که به میزبانی اعضای هیئت‌مدیره، مدیرعامل، رییس عقیدتی سیاسی و اعضای هیئت‌عامل در ستاد بیمه کوثر برگزار شد، امیر سرتیپ دوم پزشک فرشاد نجفی‌پور مدیرعامل و رییس هئیت‌مدیره ساتا به عنوان مهمان ویژه حضور یافت.

امیر سرتیپ دوم پزشک نجفی‌پور پیش از افتتاح پایگاه بسیج امیرالمومنین در سخنانی به اهمیت بصیرت برای یک بسیجی اشاره کرد و گفت: روایت شده که در جنگ جمل، یکی از خوارج در حالی که شمشیر به روی حضرت علی(ع) کشیده بود و با وی می‌جنگید آیه «عم یتسائلون عن النباء العظیم» را می‌خواند که در همان حال حضرت به وی می‌گوید آیا می‌دانی «نباء عظیم» که در این آیه آمده منِ علی هستم؟ از این رو باید مراقب باشیم که اصل ولایت را گم نکنیم که به بیراهه می‌رویم.

وی با اعلام اینکه لازم است در فضای مجازی فعالیت حداکثری داشته باشیم، خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز دشمن بیش از ما در فضای مجازی فعال است و آن را به تمامیت در اختیار گرفته است. شاید طرح موضوع جهاد تبیین از سوی رهبر معظم انقلاب تلنگری به کم‌کاری ما در همین عرصه باشد که امیدوارم پایگاه بسیج امیرالمومنین(ع) جایگاه بسیجیان آگاه و بابصیرتی باشد که همواره در دفاع از ولایت پرچمدار هستند.

در ادامه، حکم انتصاب سیدمهدی صیفی از همکاران بیمه کوثر به فرماندهی این پایگاه بسیج قرائت شد و این عضو خانواده معظم شهدا با ادای احترام به رهبر معظم انقلاب و جمهوری اسلامی آن را از دستان مدیرعامل ساتا دریافت کرد.

در پایان این مراسم، مدیرعامل ساتا اتاق پایگاه بسیج امیرالمومنین(ع) را افتتاح و با حضور در آن برای همه زحمت‌کشان این کار خیر، آرزوی توفیق کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.