×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد هرمزگان با حضور جمعی از مدیران شرکت‌های فولادی، متخصصان، دانشگاهیان و شرکت‌های دانش‌بنیان در فرهنگسرای طوبی بندرعباس آغاز شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت فولاد هرمزگان، اعضا و رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، روسای دانشگاه‌های استان هرمزگان، مدیران شرکت‌های مطرح فولادی کشور، شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاهیان، صنعتگران و کارشناسان فولادی کشور، سومین کنفرانس فولادسازی و ریخته‌گری مداوم و نمایشگاه شرکت فولاد هرمزگان در فرهنگسرای طوبی شهر بندرعباس شروع شد.

در این کنفرانس بیش از ۷۰۰ نفر از اهالی صنعت فولاد کشور حضور دارند و بیش از یکصد مقاله در حوزه‌های مختلف فولادسازی و ریخته‌گری مداوم و به ویژه فولاد سبز ارائه شده است که ۲۰ مقاله به صورت حضوری و کارگاه ارائه خواهد شد و مابقی به صورت پوستر و چاپ در کتابچه کنفرانس در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

در کنار برگزاری همایش، نمایشگاه جانبی شرکت‌های فولادی و شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاه‌های استان هرمزگان برگزار می‌شود که محفلی برای معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان و گفت‌وگو میان مدیران فولاد هرمزگان و نخبگان صنعت فولاد فراهم شده است.

لازم به ذکر بوده کنفرانس فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد هرمزگان تا چهارم بهمن ماه در فرهنگسرای طوبی شهر بندرعباس ادامه خواهد یافت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.