×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران، سید محمد هاشمی با اشاره به تحویل اولین محموله‌های گندم به انبار چغادک استان بوشهر اظهار کرد: از دیروز خرید تضمینی گندم در استان آغاز شده و تاکنون ۱۳۵ تن گندم در استان خریداری شده است.

هاشمی با بیان اینکه امسال ۶ مرکز خرید برای تحویل گندم در استان بوشهر دایر شده، در بیان اقدامات تأمینی برای خرید سالم محصول گندم‌کاران در شرایط شیوع ویروس کرونا تشریح کرد: امسال با توجه به شرایط خاص پروتکل‌های تدوین شده دانشگاه علوم پزشکی لازم الاجرا شده است و که  با نصب بنرها اطلاع‌رسانی شده و در حال اجرا است.

 وی افزود: کامیون‌های حامل گندم به مراکز خرید پیش از ورود به مرکز خرید ضدعفونی می‌شوند و رانندگان ملزم به استفاده از ماسک و دستکش شده‌اند و تمامی عوامل خرید ما نیز از امکانات بهداشتی در مراکز خرید استفاده می‌کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر همچنین از اولین پرداخت‌ها به گندم‌کاران خبر داد و گفت: فایل پرداخت دو محموله گندم برای پرداخت به بانک ارسال شده است.

هاشمی در خصوص تأمین سایر کالاهای اساسی کشور نیز تشریح کرد: از آذرماه سال گذشته محموله‌های برنج کشتی به وزن ۴۵ هزار تن برنج در بندر بوشهر بدون دموراژ و در کمتر از چهار روز تخلیه و به مقاصد از پیش تعیین شده ارسال شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.