×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
آرامش و امنیت با صندوق های اجاره ای بانک ملت و بیمه “ما”

شرکت سهامی بیمه “ما” برای اولین بار در کشور، پس از طراحی و اخذ مجوز از بیمه مرکزی ج.ا.ا، صندوق های اجاره ای بانک ملت را بیمه کرد. صندوق اجاره ای بانک ملت یک جای مناسب و امن برای نگهداری اموال شخصی با ارزش نظیر طلا، ارز، اسناد، اوراق بهادار و مدارک است که به مشتریان بعضی از شعب بانک ملت در سراسر کشور، ارائه می شود.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه “ما”، نظری مدیر بیمه های مهندسی بیمه “ما” با اعلام این خبر گفت: صندوق اجاره ای یکی از سرویس‌های جانبی بانک‌ها به مشتریان جهت تأمین نیازهای امنیتی برای محافظت از دارایی‌های باارزش آن‌هاست. بیمه نامه صندوق های اجاره ای در چارچوب استانداردهای بین المللی طراحی و پس از دوسال فروش آزمایشی و موفق در بانک ملت به عنوان بانک پیشتاز در ارائه خدمات برتر و نوین بانکداری، اکنون مسیر های پیشرفت در بازار داخلی صنعت بیمه را طی کرده و در حال اخذ مجوز صدور این بیمه نامه برای کلیه بانک ها و موسسات مالی واعتباری می باشد.

وی افزود: طراحی این بیمه نامه به شکلی است که هم مشتریان بانک وهم خود بانک ها می توانند به صورت انفرادی و یا گروهی اقدام به تهیه و خرید آن نمایند.

نظری در خصوص خطرات تحت پوشش بیمه نامه صندوق های اجاره ای گفت: آنچه که خاطر تمام دارندگان صندوق های اجاره ای را مطئن تر می کند اینست که بدانند خطراتی که این بیمه نامه تحت پوشش قرارمی دهد چیست؟ باید بگوییم این بیمه نامه خسارت های احتمالی اعم ازآتش‌سوزی، انفجار، سرقت وبلایای طبیعی را پوشش می دهد.

مدیر بیمه های مهندسی بیمه “ما” خاطرنشان کرد: هیچ‌کس ازجمله بانک از محتویات صندوق مطلع نخواهد شد و این‌طور نیست که لازم باشد که به بانک بگویند که در صندوق چه چیزی خواهند گذاشت. البته بانک‌ها قوانینی دارند که شما را از گذاشتن موارد خطرناک و مجرمانه منع می‌کنند.

نظری درباره مدت بیمه نامه گفت: شروع پوشش و اجرای تعهدات بیمه­گر از زمان درخواست مشتری جهت پوشش بیمه ای به مدت یکسال شمسی می باشد و خسارت های احتمالی اعم ازآتش‌سوزی، انفجار، سرقت وبلایای طبیعی را پوشش می دهد.

مدیر بیمه های مهندسی و طراح بیمه نامه صندوق های اجاره ای در خصوص چگونگی دریافت بیمه نامه صندوق اجاره ای گفت: بیمه گذار به سه طریق؛ مراجعه به شعب بانک ملت که دارای صندوق اجاره ای هستند، مراجعه به شعب شرکت بیمه “ما” درسراسر کشور و همچنین مراجعه به نمایندگان شبکه فروش بیمه “ما”می تواند بیمه نامه صندوق اجاره ای را دریافت کند.

وی افزود: بیمه گذاران می توانند درخواست خود را در قالب فرم پیشنهاد تا سقف ۵٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال بدون اعلام محتویات صندوق و یا به صورت خود اظهاری تنظیم و بیمه نامه مربوطه را اخذ نمایند. همچنین در صورت اظهار محتویات صندوق، بیمه گذاران می توانند از تخفیف ویژه در نظر گرفته شده برخواردار گردند. شایان ذکر است کلیه اقدامات خرید این بیمه نامه از طریق بستر برخط در سامانه بیمه ” ما” در حال نهایی شدن بوده و درخواست کنندگان در آینده نزدیک می توانند ظرف کمتر از یک روز کلیه فرایند درخواست تا صدور بیمه نامه را طی نمایند.

گفتنی است بیمه “ما” در نظر دارد به منظور گسترش این رشته جدید بیمه ای , تحولات شگرف و بینظیری را برای اولین بار در صنعت بیمه کشور رقم بزند لذا از علاقه مندان دعوت می گردد اخبار مربوط به این تحولات را که به صورت مستمر در وب سایت رسمی بیمه “ما” منتشر می گردد، دنبال نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.