×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
آخرین وضعیت پیشکسوت فوتبال ایران از زبان کادرپزشکی بیمارستان لاله

دکتر امیرحسین لطفی یکی از پزشکان معالج  و حاضر بر بالین میناوند گفت: متاسفانه ۲ روز گذشته میناوند با شرایط ریوی بسیار وخیم وارد بیمارستان لاله تهران شد که پس از انجام اسکن ریه در بدو ورود بیش از ۸۰ دردصد ریه درگیر ویروس کرونا شد.

رییس بخش دپارتمان آی. سی. یو بیمارستان لاله ادامه داد: پس از آن و با توجه به شرابط تنفسی سنگین بلافاصله اقدامات درمانی در سطح پیشرفته را آغاز کردیم.  البته تمامی درمان هایی که برای میناوند صورت گرفته همان روش درمان هایی است که برای همه مردم مبتلا به کرونا در کشور انجام می شود و با توجه جایگاه وی در نزد جامعه ورزشی با دقت بیشتری در حال انجام  است.

این عضو کادر درمانی بیمارستان لاله می گوید: با توجه به شستشوی ریه و انجام بهترین درمان ها اما وضعیت وخیم است. از همه مردم خواستاریم تا پروتکل های بهداشتی را رعایت و در صورت ابتلا سریع اقدام کنند.

همچنین دکتر محمدرضا هاشمیان مسئول آی. سی. یو بیمارستان مسیح دانشوری و دیگر پزشک معالج میناوند هم در گفت و گو با ایرنا گفت: شرایط سختی را خانواده میناوند و جامعه ورزش دارند و وضعیت تنفسی وی مناسب نیست.   امیدواریم مردم دعا کنند و همه بیماران مبتلا به کرونا هم بهبود یابند.

میناوند چندی پیش در اثر ابتلا به ویروس کرونا در قسمت آی سی یو بیمارستان لاله بستری شده است که وزیر ورزش و جوانان هم امروز به فدراسیون پزشکی ورزشی دستور داد تا اقدامات درمانی برای بهبودی بازیکن پیشین پرسپولیس انجام دهند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.