×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۴

الناز سخائیان، مدیرعامل نستله ایران در ششمین رویداد از مجموعه رویدادهای «هزارتو» که در محل کارخانه زعفران مصطفوی برگزار شد، بر تعهد پایدار نستله به بازار ایران تاکید کرد.

کیوسک‌خبر ـ او در پاسخ به پرسشی درباره دلایل تداوم حضور نستله در ایران گفت: «نستله شرکتی است با حضور فعال در بیش از ۱۸۵ کشور جهان. فلسفه‌ ما این است که هر جا قدم می‌گذاریم، می‌مانیم. حتی در شرایط دشوار، هیچ‌گاه کشوری را ترک نکرده‌ایم. چرا که باور داریم خلق ارزش پایدار تنها با نگاه بلندمدت به دست می‌آید. نستله حاضر است از منافع کوتاه‌مدت صرف‌نظر کند تا بتواند آینده‌ای پایدارتر و مطمئن‌تر را برای نسل‌های امروز و آینده بسازد».

در ادامه رویداد، الناز سخائیان در پاسخ به پرسشی درباره نحوه چینش سبد محصولات نستله در مواجهه با رکود اقتصادی، با اشاره به نقش کلیدی محصولات مرتبط با تغذیه کودک مانند شیر خشک گفت: «در شرایط سخت اقتصادی، شرکت‌ها ناگزیرند تصمیمات هوشمندانه‌تری بگیرند. وقتی منابع محدود می‌شود، اهمیت تخصیص درست آن‌ها دوچندان می‌شود. در نستله نیز این اصل رعایت شده و ما تلاش کرده‌ایم منابع‌مان را به بخش‌هایی اختصاص دهیم که هم هسته مرکزی کسب‌وکارمان هستند و هم دلیل اصلی حضور ما در بازار ایران به شمار می‌روند.»

او افزود: «تغذیه کودک در ایران، نه‌تنها هسته مرکزی و بخش اصلی فعالیت ما است، بلکه مسئولیتی است که آن را جدی گرفته‌ایم. از همین رو در تمام این سال‌ها سعی کرده‌ایم رشد و پایداری خود را در این حوزه حفظ کنیم و ادامه دهیم.»

رویداد هزارتو، که این گفت‌وگو در چارچوب آن صورت گرفت، فضایی برای گفت‌وگو و کشف در دنیای کسب‌وکار فراهم می‌آورد. هزارتو با محوریت انسان، تجربه و یادگیری شکل گرفته و جایی است برای روایت‌های واقعی، تعاملات اثربخش و طرح پرسش‌هایی که راه را به سوی مسیرهای نو می‌گشایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.