×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این جلسه که با حضور عباس شفیعی عضو هیئت مدیره بانک به عنوان ناظر کمیته، حبیب الله رشید ارده معاون منابع انسانی بانک به عنوان مالک کمیته و همچنین اعضای کمیته متشکل از هادی سالارخیلی مدیر امور طرح و برنامه و روسای ادارات کل سرمایه انسانی، سازمان و روش ها، آموزش، رفاه و درمان و روابط عمومی از سوی اداره کل مدیریت استراتژیک برگزار شد، اقدامات کارگروه مبنی بر شناسایی آسیب ها و چالش های حوزه سرمایه انسانی و راهکارهای پیشنهادی کارگروه ارائه و مصوب گردید. همچنین مقرر شد اولویت بندی و جزئیات راهکارها در قالب کارت پروژه تکمیل و ارائه شود.
عباس شفیعی ضمن تاکید بر نگاه فراواحدی و اهمیت منافع بانک در تدوین استراتژی ها اظهار کرد: در تحلیل مضامین، به دنبال نقاط ضعف و محکوم کردن واحدها نیستیم بلکه درصدد این هستیم که مسایل و موضوعات کلیدی و تاثیرگذار بر تدوین برنامه های آتی بانک را شناسایی و راهکار متناسب ارائه کنیم.
حبیب الله رشید ارده نیز بیان کرد: اقدامات متعددی در بانک انجام می شود اما لازمه تحقق اهداف و استراتژی ها، هماهنگی و انسجام بین اقدامات و پروژه های صورت پذیرفته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.