×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

نزدیک ۶۵ هزار قرارداد آتی به ارزش بیش از ۵۱۶ میلیارد تومان در بازار قراردادهای آتی در هفته منتهی به ۳۰ دی دست به دست شد. زعفران به لحاظ حجم و صندوق طلا به لحاظ ارزش معاملات در رتبه نخست بازار قراردادهای آتی ایستاد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از کالاخبر ، ۶۴ هزار و ۹۷۷ قرارداد آتی به ارزش نزدیک ۵۱۶ میلیارد و ۶۸۳ میلیون تومان در بازار مشتقه در هفته منتهی به ۳۰ دی دست به دست شد. بیشترین سهم معاملات بازار قراردادهای آتی به لحاظ حجم متعلق به زعفران با ۴۳ هزار و ۲۲۳ قرارداد به ارزش بیش از ۱۵۸ میلیارد و ۷۷۸ میلیون تومان برای ۴ موعد تحویلی دی و اسفند ۱۴۰۱ و اردیبهشت و تیر ۱۴۰۲ بود.

برای صندوق طلا نیز ۲۰ هزار و ۴۲۸ قرارداد به ارزش بیش از ۳۵۳ میلیارد و ۹۱۲ میلیون تومان در ۲ موعد تحویلی بهمن ۱۴۰۱ و فروردین ۱۴۰۲ در هفته منتهی به ۳۰ دی دست به دست شد.

نقره هم با دست به دست شدن یک هزار و ۳۲۶ قرارداد به ارزش بیش از ۳ میلیارد و ۹۹۲ میلیون تومان در ۲ موعد تحویلی دی و بهمن ۱۴۰۱ روبه رو بود.

زعفران با سهم ۶۷ درصدی در حجم بیشترین سهم را از حجم قراردادهای آتی در اختیار داشت و در جایگاه نخست ایستاد. البته به لحاظ ارزشی این دارایی با سهم ۳۱ درصدی از کل معاملات قراردادهای آتی در رتبه دوم بعد از صندوق طلا جای گرفت.

سهم صندوق طلا از حجم معاملات به ۳۱ درصد و از ارزش ۶۸ درصد بود.

۶۵ هزار قرارداد آتی در بورس کالا دست به دست شد
۶۵ هزار قرارداد آتی در بورس کالا دست به دست شد
۶۵ هزار قرارداد آتی در بورس کالا دست به دست شد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.