×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، عبدالرسول آقا هادی، سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان در این دیدار به سابقه سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت :برخی از مسؤلین شناخت کاملی نسبت به سازمان و خدمات آن ندارند و ما سعی می‌کنیم بیوگرافی کامل از سازمان تامین اجتماعی را برای بزرگواران بیان کنیم تا با تعامل بیشتر بتوانیم به اهداف کلان در استان دست پیدا کنیم و خدمات با کیفیت و بهتری به ذینفعان ارائه کنیم.

آقاهادی گفت: ۶۵ درصد از جمعیت استان اصفهان و ۳۶۰هزار خانواده مستمری بگیر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که از بدو تولد تا بعد از فوت ۱۸ خدمت در سازمان تامین اجتماعی به ذینفعان این سازمان ارائه می شود.
وی ادامه داد: در استان اصفهان ۱۱۰هزار کارفرما داریم که سعی کردیم بیشترین تعامل را با آنها جهت ارائه خدمات با کیفیت و مطلوبتر داشته باشیم. در استان ۴۴شعبه و ۱۶ کارگزاری داریم که به مردم خدمت می‌دهند.
آقا هادی گفت: اصفهان به علت قطب صنعتی و مهاجر پذیر بودن مستمری بگیر بیشترو به تبع آن مصارف  بیشتری هم دارد که تلاش می‌کنیم شعب شهرستان را جهت ارائه خدمات بهتربه مردم بیشتر حمایت کنیم.
بابایی بخشدار شهرستان نائین گفت:باید از تامین اجتماعی حمایت کرد و پشتوانه یکدیگر باشیم تا جهت خدمت به مردم و اهداف کلان در استان که سود آن برای همه می باشد دست یابیم.
بابایی افزود: مدت این دوسالی که در خدمت مردم هستم شکایتی از خدمات ارائه شده در تامین اجتماعی شهرستان نداشتیم.
مهندس نصرتی، فرماندار شهرستان نائین نیز گفت: تامین اجتماعی سازمان بیمه گر بزرگی است که اقدامات و خدمات سازمان تامین اجتماعی را پیگیری می کنیم و ازخدمات ارائه شده در این شهرستان  که خیلی مؤثر است راضی هستیم و از برخورد و سعه صدر همکاران در شعبه تامین اجتماعی نائین تقدیر و تشکر می کنیم.
وی افزود: هر کجا خدمتی انجام می‌دهیم یکی از پشتوانه های ما اداره تامین اجتماعی در استان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.