×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر امین فخر در جلسه وبینار با روسای مراکز درمانی اظهار داشت: در موج اول ۳۰ درصد و در موج دوم ۴۰ درصد ظرفیت تخت بیمارستان های استان به پذیرش بیماران کرونایی تخصیص داده شد.
دکتر فخر ادامه داد: بر اساس انجام تست PCR ابتلای ۲۹۳۱ بیمار به ویروس کرونا قطعی تشخیص داده شده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در حال حاضر مطابق دستور العمل ستاد کرونای استان، در شهرهای بحرانی استان، مراکز تفریحی و ورزشی و پر ازدحام به مدت ۲ هفته تعطیل شده است در مراکز درمانی استان نیز ۵۰ درصد کادر پشتیبانی دور کار شده اند.
وی ضمن اشاره به بهره برداری بهینه از منابع موجود، افزود: همکاران بخش درمان تامین اجتماعی در استان در موج سوم شیوع ویروس کرونا به شدت درگیر شده اند و در شرایط سخت مشغول خدمت رسانی هستند و تاکنون ۴۰۰ نفر از همکاران نیز به این ویروس مبتلا شده اند.
دکتر هادی صبوری، معاون درمان نیز در این وبینار در خصوص روش های تهویه مناسب در مراکز درمانی و پوشش کادر درمان توضیحات لازم را ارائه نمود.
دکتر مهدی ابناء، رییس بیمارستان دکتر غرضی سیرجان نیز در این وبینار گفت: در حال حاضر ۷۱ بیمار کرونایی در این بیمارستان بستری هستند.
وی همچنین در خصوص نحوه تامین دارو و تجهیزات پزشکی و مدیریت منابع انسانی توضیحاتی را ارائه کرد.
دکتر منصور هاشمی، رئیس بیمارستان امام علی (ع) زرند نیز دراین وبینار اظهار داشت: در حال حاضر ۴۴ بیمار کرونایی در بیمارستان بستری هستند.
وی همچنین از آغاز طرح هتلینگ بیمارستانی در این مرکز درمانی خبر داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.