×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به مناسبت فرارسیدن دوازدهم فروردین، پیام تبریکی را صادر کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سید عبدالمجید اجتهادی در پیام تبریک خود، این روز بزرگ تاریخی را به همه ایرانیان به ویژه خانواده معظم شهدا، ایثارگران و فجرآفرینان تبریک گفته است.

متن پیام این مسئول در ادامه می آید:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ ۚ إِنَّ فِی ذَٰلِکَ لَآیَاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ

۱۲ فروردین، یکی از روزهای مهم تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی است که طومار ۲۵۰۰ ساله ظلم و استبداد در هم پیچیده شد و مردم سالاری نظام اسلامی به رخ همه جهانیان کشیده شد.

۱۲ فروردین، روز شکفتن گل اسلام و نویدبخش تجلی حق و حاکمیت نظام مقدس اسلامی، مبارک است.

این روز مبارک، روز بهار انقلاب اسلامی و اثبات حقانیت اسلام و بسط کلمه الله در گستره پهناور ایران سربلند است که نهال کوچک اما امیدوار سال ۱۳۵۸ اکنون و پس از ۴۵ سال به درختی تناور و تنومند مبدل گشته که پس از گذشتن از طوفان های پرخطر، اینک، چونان نمادی از صبر و استقامت، به مثال سرو، مسیر حق و حقیقت را به همه ملت های آزادی خواه جهان نشان می دهد.

۱۲ فروردین، روز غریو پرطنین آری ملت مسلمان ایران در فضای سیاسی کشور به جمهوری اسلامی و فریاد رسای ملتی مظلوم بر نفی استکبار و گذر از نظام منحوس طاغوت است که باید تا همیشه اعصار و قرون، در تکریم آن، کوشید.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم شریف ایران در ماه مبارک رمضان و درک لیالی پربرکت قدر و تسلیت و تعزیت شهادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام، فرا رسیدن دوازدهم فروردین، روز آری گفتن ملت غیور ایران به نظام جمهوری اسلامی را به همه ایرانیان به ویژه فجرآفرینان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و همکاران شریفم در جای جای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در سراسر کشور تبریک گفته و از درگاه لایزال خداوند متعال خواستارم تا انقلاب اسلامی ملت شریف ایران به انقلاب جهانی مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف متصل شود.

سید عبدالمجید اجتهادی

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.