×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
یک گروه به فکر شکست ایران، اسکوچیچ دنبال رکورد رویایی

به گزارش کیوسک خبر، تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۲۰:۱۵ پنجشنبه هفته جاری سومین دیدار خود در گروه A انتخابی جام جهانی قطر را مقابل امارات برگزار می‌کند.

ملی‌پوشان فوتبال ایران در حالی خود را برای دیدار با میزبان اماراتی آماده می‌کنند که دو پیروزی قبلی شاگردان دراگان اسکوچیچ مقابل سوریه و عراق سبب شد تا با ۶ امتیاز در صدر جدول قرار بگیرند.

اسکوچیچ که در ۹ بازی رسمی رکورد کم نظیر ۹ برد متوالی را به نام خود ثبت کرده است دنبال دو رقمی کردن رکورد صد درصد پیروزی است تا با عبور از محمد رنجبر بتواند نام خود را در فوتبال ملی ایران جاودانه کند.

کمتر کسی فکر می‌کرد اسکوچیچ بتواند با وجود تمام انتقادات بهترین نتایج را در دور مقدماتی و شروع بازی‌های انتخابی نهایی جام جهانی قطر بگیرد اما سرمربی کروات تیم ملی ایران در آرامش و دور از جنجال کارهایش را پیش برد تا این تیم به سکوی اول آسیا در رنکینگ فیفا برسد.

اسکوچیچ نه تنها هواداران فوتبال ایران را شگفت زده کرد بلکه مربیان و بازیکنان تیم‌های رقیب نیز از عملکرد او در رأس کادر فنی و شاگردانش در مستطیل سبز شوکه شدند.

تیم ملی ایران مقابل سوریه برد خفیف یک بر صفر را کسب کرد اما در دیدار دوم با قاطعیت و زدن سه گل توانست عراق را به عنوان رقیب سنتی همیشگی خود شکست دهد تا خط و نشان خود برای رسیدن به سومین حضور متوالی در جام جهانی قطر را از سر بگیرد.

نتایج رقیبان ایران در دو هفته نخست بازی‌های گروه A سبب شد تا کره جنوبی با ۴ امتیاز و امارات با دو امتیاز در رده های دوم و سوم قرار بگیرند، رقیبانی که تمام سعی خود را برای گرفتن امتیاز از شاگردان اسکوچیچ به کار خواهند بست تا بتوانند تیم ملی ایران را با ستاره‌های خود ناکام بگذارند.

باید دید ملی‌پوشان فوتبال ایران در راند دوم بازی‌های خود در هفته سوم و چهارم چه نتایجی را مقابل امارات و کره جنوبی کسب خواهند کرد تا شاید با پیروزی‌های احتمالی خود مسیر صعود زودهنگام به بزرگترین رویداد فوتبال جهان در سال ۲۰۲۲ را هموار کنند.

جدول گروه A انتخابی نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا به شرح زیر است:

جایگاهتیمامتیاز
۱ایران۶
۲کره جنوبی۴
۳امارات۲
۴سوریه۱
۵لبنان۱
۶عراق۱