×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
پیام تبریک مدیر عامل صندوق تأمین خسارت‌‌های بدنی بمناسبت میلاد پیامبر اکرم امام جعفر صادق و آغاز هفته وحدت

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم«وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا»

با کمال شعف و شادمانی میلاد فرخنده پیامبر مهربانی و اخلاق، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع)، ششمین اختر تابناک امامت و ولایت و مؤسس مذهب جعفری  و فرارسیدن هفته وحدت را به تمامی مسلمانان تبریک و شادباش عرض می‌کنم.

ربیع الاول، چشمه جوشان وحدت و آسمان پر فروغ همبستگی است. مشام هستی، معطر به رایحه میلاد مسعود پیامبر اعظم(صلی الله علیه وآله وسلم) و تمامی لحظات این ماه پر فیض، مزیّن به کرامت، اخلاقیات و انسانیت این یگانه تاریخ است.

امروزه میراث بزرگ حضرت محمد(صلی الله علیه و آله) برای مسلمانان دعوت آنان به وحدت است، پیام روشن رسول گرامی اسلام(صلی الله علیه و آله) که می‌فرمایند: الجَماعَهُ رَحمَهٌ و الفُرقَهُ عذابٌ “وحدت مایه رحمت و تفرقه موجب عذاب است” بیانگر اهمیت یکپارچگی امت اسلام در این دین مبین است.

با توجه به کلام خداوند متعال در قرآن کریم که تمامی پیروان ادیان توحیدی را بر اساس مشترکات به وحدت فرا می خواند، از همین رو است که اسلام ناب محمدی، جهانیان را به صلح و هم بستگی و اتحاد دعوت می کند.

هفته وحدت با تدبیر بیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بنا نهاده شد که همواره بر وحدت بین مسلمین تاکید داشتند و بی‌شک نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان‌ساز اسلام است.

امید است با توجه به سیاست‌های کلی نظام و بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ریاست محترم جمهوری با حفظ انسجام و همدلی، تعامل و همکاری مسئولان و مردم با یکدیگر و تلاش مشترک برای رشد و شکوفایی جامعه اسلامی در دستیابی به قله‌های کمال، علم و فرهنگ و با حفظ هوشیاری و وحدت کلمه توطئه‌های دشمنان را حنثی و در برابر عوامل تفرقه ایستادگی نمایند و شاهد سربلندی دین مبین اسلام در تمامی گستره ی گیتی باشیم .

 انشاءالله

 مهندس مجید بهزادپور

مدیرعامل صندوق تأمین خسارت های بدنی