×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک مهرایران، کمیته هم اندیشی به منظور بررسی راهکارهای جلب مشارکت بیشتر مردمی با حضور سلیمان توکلی و حسن تلیکانی اعضای هیات مدیره، نجدی مدیر امور استان ها، سلطانیان مدیرشعب استان تهران و جمعی از روسای شعب این استان برگزار شد.

توکلی در این نشست بیان داشت: تحقق دستیابی به رضایتمندی کامل مشتریان، مراجعین و متقاضیان یکی از شاخص های اصلی سنجش کارآمدی است که مولفه هایی همچون سرعت ، دقت و صحت در انجام امور ارباب رجوع ، کیفیت کار انجام شده ، نحوه رفتار با مردم و شفافیت و اطلاع رسانی مناسب موجبات آن را فراهم می سازد.

وی با اشاره به عملکرد سال ۹۸ شعب استان تهران اظهارداشت: برخود لازم میدانم مراتب تقدیر و تشکر را از تمامی همکاران گرانقدر شعب و ستاد بانک برای تلاش در افزایش و ارتقاء رضایت ارباب رجوع و تحقق مشتری مداری ابراز کنم.

توکلی تصریح کرد: مشتریان این بانک از مظلوم ترین و نیازمندترین اقشار جامعه به شمار می آیند و امیدوارم که این همت در راستای جلب حداکثری رضایت مشتریان در ارائه خدمات همچنان تداوم داشته باشد.

در ادامه حسن تلیکانی ضمن تشکر از همکاران استان تهران اظهار داشت: تامین منابع مالی پایدار به منظور تخصیص و اعطای بهینه تسهیلات به نیازمندان جامعه اهتمام ویژه همکاران را می طلبد و پرسنل در این راه نباید از هیچ تلاش و کوششی دریغ کنند.

وی با اشاره دستاوردهای بانک مهرایران در حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات بیان داشت: با اهتمام همکاران اقدامات شایسته ای در زمینه توسعه فناوری های بانکی و ابزارهای الکترونیکی در راستای تسهیل دسترسی مشتریان صورت گرفته است.

تلیکانی افزود: بانک مهرا یران اولین بانکی است که کلیه خدمات بانکی را در بستر موبایل بانک ارائه می دهد و نیاز است تا تمامی کارکنان با صبوری تمام مشکلات اپلیکیشن ها را مرتفع نمایند.

نجدی مدیر امور استان ها نیز ضمن ارزیابی عملکرد شعب استان تهران اظهارداشت: به همت مدیران و کارکنان بانک، اقدامات شایسته ای برای ترقی و پیشرف بانک صورت گرفته است که جای تقدیر دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.