×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سید مجتبی اکرم در جلسه کمیته درمان استان سمنان گفت: طرح نسخه الکترونیک با هدف تکمیل پوشش بیمه ای در راستای کاهش هزینه های درمانی بیمه شدگان و همچنین گسترش چتر حمایتی درمان سازمان در افزایش تعداد مراکز طرف قرارداد در دست اقدام و توسعه است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۶۱ پزشک در استان سمنان طرف قرارداد با تامین اجتماعی هستند، اظهار داشت: هیچ محدودیتی از طرف سازمان تامین اجتماعی برای همکاری مراکز درمانی و تشخیصی در راستای گسترش ارائه خدمات در بخش درمان غیرمستقیم وجود ندارد.
مدیر درمان تامین اجتماعی سمنان بیان داشت: در راستای سیاست‌های سازمان تامین اجتماعی مبنی بر توسعه هر چه بیشتر نسخه الکترونیک در سطح کشور، امکان ارائه درخواست همکاری با سازمان تامین اجتماعی به هنگام ثبت نام در سامانه نسخه الکترونیک به آدرس ep.tamin.ir فراهم شده و ثبت نام متقاضی و ارسال درخواست همکاری با این سازمان از این طریق امکان پذیر می باشد.
وی افزود: پس از دریافت تقاضاهای الکترونیک عقد قرارداد، حداکثر ظرف مدت پنج روز کاری، نسبت به انجام بازرسی از مرکز متقاضی و تکمیل مستندات لازم اقدام می شود.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان اظهار امیدواری کرد: با استقبال پزشکان عزیز از مشارکت در طرح نسخه الکترونیک و گسترش آن علاوه بر سهولت در دریافت خدمات درمانی مورد نظر توسط بیمه شدگان سازمان در روند اجرایی شدن پرونده سلامت الکترونیک تسریع می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.