×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

عطاالله معروفخانی به مناسبت دریافت تندیس بلورین جایزه ملی تعالی سازمانی در بیست و یکمین دوره، پیام تبریکی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

همکاران گرامی
سلام علیکم

خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر به ما توفیق داد بتوانیم افتخار بزرگ دیگری را برای برای خانواده بزرگ فولاد هرمزگان به دست آوریم. کسب تندیس بلورین برای دومین بار از بیست و یکمین همایش تعالی سازمانی با امتیاز بالاتر نسبت به دوره قبلی نشان می‌دهد فولاد هرمزگان مسیر درستی را انتخاب کرده و حرکت می‌کند. مسیری که از دو سال قبل با هم آغاز کردیم و اکنون در میانه راه قرار داریم.

همان‌طور که مستحضرید حرکت در مسیر سرآمدی لازمه حضور موفق سازمان‌ها در فضای رقابتی و پرتلاطم کسب و کار امروزی است و رونق تولید از سازمان‌ها و بنگاه‌های متعالی حاصل می‌شود و زمانی می‌توانیم به رونق تولید امید داشته باشیم که سازمان در مسیر تعالی قرار گیرد.

شرکت فولاد هرمزگان نیز به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت فولاد کشور، در جهت خلق ارزش مشترک برای همه ذی‌نفعان سازمان همواره خود را متعهد به حرکت در مسیر تعالی می‌داند که صد البته کسب نتایج موفقیت‌آمیز فولاد هرمزگان مهر تاییدی بر تعهد کارکنان و حرکت این شرکت در مسیر تعالی است. ثبت ده‌ها رکورد تولیدی کمی و کیفی در دو سال گذشته، آغاز طرح‌های توسعه‌ای بزرگ و ارزش‌آفرین، کسب افتخارات متعدد ملی و بین‌المللی، حرکت بر لبه تکنولوژی روز و دانش، اجرای طرح‌های بهره‌ور، شروع تحول دیجیتال، استفاده از نیروهای نخبه و کارآمد و ده‌ها مورد دیگر از توانمندی‌ها و افتخارات فولاد هرمزگان در دو سال اخیر نشان می‌دهد علاوه بر اینکه توانسته‌ایم بر تمامی مشکلات غلبه کنیم، مسیر تعالی را استوار بپیماییم و به کسب تندیس‌های ارزشمندتر در سال‌های آتی بیندیشیم.

اینجانب بار دیگر کسب تندیس بلورین بیست و یکمین جایزه ملی تعالی سازمانی را به همه کارکنان زحمتکش، سهامداران و ذینفعان شرکت فولاد هرمزگان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم با به‌کارگیری الگوها و رویکردهای موفق جهانی مسیر رشد و تعالی را حفظ کنیم و مانند سالهای گذشته با تکیه بر دانش و تلاش همکاران پرتلاش شرکت فولاد هرمزگان بتوانیم شاهد افتخارآفرینی و شکوفایی فولاد هرمزگان در مسیر تعالی باشیم.

عطاالله معروفخانی
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان

پست قدیمی تر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.