×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کنفرانس ملی آخرین دستاوردهای مهندسی داده، دانش و محاسبات نرم

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، کنفرانس ملی آخرین دستاوردهای مهندسی داده، دانش و محاسبات نرم با محوریت «روش‌ها و محاسبات نرم در آمار»، « مهندسی دانش و نقش آن در صنایع مختلف»، «محاسبات نرم‌افزار و کاربردهای آن در صنایع گوناگون»، «سیستم‌های هوشمند، شبکه‌های عصبی و یادگیری ماشین»، «علوم و مهندسی داده؛ چالش‌ها، دستاوردها، کاربردها و فرصت‌های آتی» و «سیستم‌های اطلاعاتی و مهندسی نرم‌افزار»، دو بخش موازی شامل ارائه سخنرانی‌ها به صورت آنلاین و ارائه فیلمهای دریافتی از نویسندگان، فردا ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ برگزار می‌شود.
اولین پنل این کنفرانس با عنوان «پنل بیمه و داده‌کاوی» از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ و توسط میز داده کاوی پژوهشکده بیمه برگزار می‌گردد. در این پنل به ترتیب سخنرانی خانم مهندس کارخانه مدیر عامل شرکت یارا سپهر هوشمند با موضوع «طراحی اکوسیستم تحلیل داده های حجیم در صنعت بیمه» ، مقاله «اهمیت راننده محور شدن بیمه شخص ثالث مبتنی بر تحلیل داده ها» توسط دکتر مهناز منطقی پور راهبر میز داده کاوی پژوهشکده بیمه و مقاله «مروری بر انواع روشهای کشف تقلب مبتنی بر داده کاوی در رشته بیمه درمان» توسط دکتر پریسا رحیم‌خانی، ارائه خواهد شد.
علاقه‌مندان از طریق لینک https://vwork.sku.ac.ir/TD-578/ و تنها با وارد کردن نام و شماره تماس خود می‌توانند وارد پنل اصلی کنفرانس شوند. برای مشاهده پنل آفلاین نیز می‌توانند از طریق لنیک https://vwork.sku.ac.ir/TD-579/ اقدام نمایند.