×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، این برنامۀ ۹۰ دقیقه‌ای، یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹، از ساعت ۲۱، در «تالار بزرگ کشور» در تهران برگزار شد و اپلیکیشن لنز ایرانسل، به صورت زنده و اختصاصی آن را برای علاقمندان پخش کرد.

بیش از ۷۳هزار نفر، با خرید قبلی بلیت، این برنامه را تماشا کردند که نیمی از آنها ایرانسلی و نیمی دیگر از مشترکان سایر اپراتورهای دیتا بودند. تماشای این برنامه، مصرف حدود ۸۰هزار گیگابایتی دیتا در کل شبکۀ ملی اطلاعات را به همراه داشت.

همچنین پیرو پیشنهاد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به ایرانسل برای فراهم کردن شرایط انتفاع تولیدکنندگان محتوای داخلی در سکوهای توزیع محتوای کاربر محور، ایرانسل علاوه بر تخصیص سهم مربوط به تولیدکننده (گروه آقای حسن ریوندی) از درآمد فروش اشتراک این برنامه، سهم توافق‌شدۀ تولیدکننده از درآمد حدود ۴۰هزار گیگابایت دیتای مصرفی در شبکۀ ایرانسل را نیز در اختیار وی قرار می‌دهد و آمادگی کامل دارد تا با سایر تولیدکنندگان محتوای داخلی نیز همکاری مشابهی داشته باشد.

مهندس محمدجواد آذری جهرمی، در مراسم «رونمایی از دسترسی ۱۰۳۴ روستا به شبکۀ ملی اطلاعات» که ۲۴ خرداد ماه ۱۳۹۹ در ساختمان مرکزی ایرانسل برگزار شد، از ایرانسل خواسته بود تا با همکاری سکوهای توزیع محتوای کاربر محور، شرایطی را فراهم کند تا بخشی از درآمد گردش محتوا در شبکه، به تولیدکنندۀ محتوا برسد.

پیش از این، همزمان با عید سعید فطر، اپلیکیشن لنز ایرانسل، میزبان کنسرت آنلاین همایون شجریان و در مرداد ماه نیز میزبان کنسرت آنلاین سالار عقیلی بود. برنامه‌های کنسرت آنلاین با توجه به شرایط کرونایی و تعطیلی کنسرت‌ها، با هدف افزایش نشاط و همدلی در جامعه و ایجاد امکان مشاهدۀ برنامه‌های زندۀ فرهنگی و هنری برای علاقمندان، اجرا می‌شود.

اپلیکیشن لنز، (Lenz.ir) تلویزیون اینترنتی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران است که کاربران می‌توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا، به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زندۀ تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…)، پادکست، کتاب‌های صوتی، موسیقی و آلبوم‌های جدید و… روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند.

از جمله امکانات اپلیکیشن لنز می‌توان به ایجاد دسترسی به مجموعۀ عظیمی از فیلم‌ها، سریال‌ها، آلبوم‌های موسیقی و برنامه‌های مستند ایرانی و خارجی، پخش زندۀ برنامه‌های تلویزیونی، مسابقات و برنامه‌های ورزشی و فرهنگی، امکان ضبط خودکار برنامه‌های زنده تلویزیون در زمان‌بندی از پیش تعیین‌شده، امکان مشاهده جدول برنامه‌های پخش‌شده از شبکه‌های مختلف تلویزیون، امکان مشاهده برنامه‌ها در بخش آرشیوها تا هفت روز بعد از پخش زنده، امکان افزودن برنامه‌های مورد علاقه کاربر به فهرست «علاقه‌مندی» و دسترسی آسان‌تر به آنها اشاره کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.