×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرکل دیوان محاسبات هرمزگان با حضور در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس گفت: نگاه ما مبتنی بر پیشگیری است و با اصلاح فرایندها، اشتغال‌زایی و تولید با کمترین چالش مواجه شود.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس، علیرضا نصری، مدیرکل دیوان محاسبات هرمزگان با حضور در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس و در دیدار با مدیرعامل و معاونان منطقه ویژه اقتصادی کشور، گفت در مجموعه دیوان محاسبات نگاه ما مبتنی بر پیشگیری است و به دنبال آن هستیم تا با اصلاح فرایندها، اشتغال‌زایی و تولید با کمترین چالش مواجه شود.

نصری خطاب به مدیران منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس بیان کرد: ما را همیار خود ببینید و این بازدیدها در راستای هم‌افزایی برای کمک به اقتصاد کشور و توجه به اجرای صحیح قوانین خصوصاً قوانین مرتبط با توسعه است و در این راه از پیشنهادهای شما استقبال می‌کنیم و می‌دانیم که نظرات تخصصی شما می‌تواند به مراجع بالادستی انتقال یابد و سبب تغییر قوانین و مقررات شود.

در ادامه این نشست «محمدرضا پیرحسینلو» مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس نیز با تأکید بر این که باید بهترین شرایط را برای فعالیت سرمایه‌گذاران ایجاد کنیم و نگاهمان مبتنی بر حل مسئله باشد، گفت: سرمایه فرّار است و اگر احساس خطر کند از منطقه کوچ خواهد کرد؛ ازاین‌رو تمام تلاشمان این خواهد بود که امنیت خاطر سرمایه‌گذاران را تأمین کنیم.

پیرحسینلو اضافه کرد: پروژه انتقال پساب شهر بندرعباس به منطقه ویژه نمونه‌ای از همکاری موفق شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی در این منطقه عظیم صنعتی است که امیدواریم برکات آن شامل تمامی مردم استان و همچنین سرمایه‌گذاران شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس در پایان بیان داشت: در بحث‌های زیرساختی از جمله تأمین وسایل نقلیه، ایجاد ساختمان‌های جدید و بهبود فضای کار با چالش مواجه هستیم و در این زمینه نیز توقع داریم مسئولان ما را بیش‌ازپیش یاری کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.